سرمربی تیم تکواندو یاسین پیشرو:

خبر سرمربیگری ام را از رسانه ها شنیدم

فریبرز عسگری گفت: خبر سرمربیگری ام را از رسانه ها شنیدم، فدراسیون هنوز در این باره صحبتی با من نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن مقانلو پس از ناکامی های تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات جایزه بزرگ گرندپری و جام جهانی جمهوری آذربایجان از سمت خود استعفا داد و تاکنون فدراسیون تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی نگرفته است و شنیده ها حاکی از آن است که فریبرز عسگری نسبت به دیگر گزینه های مطرح شده شانس بیشتری دارد و قرار است یوسف کرمی نیز به عنوان مربی تیم ملی در کنار وی قرار گیرد.

فریبرز عسگری سرمربی حال حاضر تیم تکواندو یاسین پیشرو قم در این مورد به خبرنگار ما گفت: فدراسیون صحبت خاصی در این مورد با من نکرده است. من این موضوع را از رسانه ها شنیده ام و هنوز چیزی قطعی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر هدایت تیم یاسین پیشرو قم را درلیگ تکواندو بر عهده دارم و از وضعیت تیم بسیار راضی هستم.شرایط لیگ بسیار خوب است و تمام تیم ها برای کسب صدر جدول تلاش می کنند و من مطمئن هستم که تیم ما در پایان جزو تیم های برتر لیگ است.

عسگری تصریح کرد: شرایط امسال لیگ به گونه ای بود که بیشتر تکواندوکاران می توانند از گزینه های انتخابی تیم ملی باشند و کادر فنی جدید تیم از نظر انتخاب ورزشکاران با مشکل مواجه نیستند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی تکواندو مردان گفت: با توجه به اینکه در تیرماه سال آینده مسابقات مهمی را در پیش داریم فدراسیون باید هرچه سریعتر کادر فنی تیم ملی را مشخص کند تا با انتخاب ملی پوشان و تشکیل اردو با آمادگی بالایی در این رقابت ها شرکت کنیم.

سرمربی تیم تکواندو یاسین پیشرو قم در پایان خاطر نشان کرد: به هرحال من در هر سمتی که باشم به خانواده تکواندو کمک می کنم و تمام مربیان لیگ در کنار کادر فنی تیم ملی هستند تا به ناکامی ها پایان داده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار