شیراز؛

افتتاح مجتمع محاکم ویژه خانواده در شیراز

رییس‌کل دادگستری فارس گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات حقوقی به شهروندان، مجتمع قضایی دادگاه‌های خانواده شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری فارس در مراسم افتتاح بهره‌برداری از مجتمع قضایی دادگاه‌های خانواده در شیراز با بیان اینکه این مجتمع با هدف احترام به حقوق شهروندان و ارائه بهتر خدمات در شیراز افتتاح شد، افزود: این مجتمع دارای 11 شعبه دادگاه خانواده و 3 شعبه ارائه احکام است.

اصغر تک بند رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز نیز گفت: مجتمع قضایی داد گاه های خانواده از 16 بهمن ماه امسال در قالب یک مجتمع قضایی مستقل خدمات خود را ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن 11 شعبه دادگاه خانواده در مجتمع قضایی ملاصدرا و تردد زیاد مراجعه کنندگان باعث نارضایتی شده بود بیان کرد: به پیشنهاد مدیریت ارشد قضایی استان با اختصاص یک ساختمان مستقل تمامی شعب داد گاه های خانواده شیراز به مجتمع جدید واقع در میدان قائم خیابان هجرت کوچه اول انتقال یافت.

گفتنی است، مجتمع محاکم ویژه خانواده شیراز در حالی آغاز به کار می کند که در دو سال اخیر با اقدامات پیشگیرانه در حوزه های گوناگون استان فارس موفق به کاهش 12 تا  15 درصدی انواع طلاق شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار