برانکو:مشکلات تراکتور ما را بی انگیزه نمی کند/ شیر زخمی خطرناک تر است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:اگر فکر می‌کنید این اتفاقی که برای تراکتور افتاده ما را بی انگیزه می‌کند اشتباه است تراکتور همیشه تیمی قوی‌ بوده است.

برانکو...فوریبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با تراکتورسازی گفت: اولین مسابقه بزرگی که پیش رو داریم فرداست. بازی فردا یک دربی واقعی است که دو تا از بهترین تیم‌های ایران روبرو می‌شوند. فکر می‌کنم که فردا ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد شد. هواداران ما همیشه کمک بزرگی برای ما بودند و به داشتن این هواداران پرشور و با انگیزه که همیشه مارا یاری کرده اند افتخار می کنم و برای رقبا نیز احترام قائل هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت چند بازیکن از تیم تراکتورسازی گفت:‌ بعضی از بازیکنان تیم تراکتور محرومند اما اگر فکر می‌کنید که ادینیو ،‌حاتمی، نوری بازیکنان خطرناکی نیستند فقط خودمان را گول زدیم. ما هم چند بازیکن در این بازی نداریم دو بازیکن اوکراینی و محسن ربیع خواه مصدوم و علی علیپور محروم است و به این بازی نمی‌رسد.

وی افزود: لازم می‌دانم با امیر قلعه‌نویی به دلیل اتفاقی که برای تیمش افتاده ابراز همدردی کنم و من می‌دانم او چقدر تلاش کرده تا تیمش به اینجا رسیده. برای بازیکنانی که محروم شدند هم ناراحتم زیرا به دلیل اشتباه برخی افراد این اتفاق برای آن‌ها افتاده و آنها هیچ گناهی ندارند.

برانکو ایوانکوویچ ادامه داد:‌ما 6 امتیاز از تراکتور جلو هستیم اما هدف ما برای هر مسابقه برد است و به تمام رقبا احترام می‌گذاریم از ماشین سازی ته جدولی گرفته تا تراکتورسازی که رتبه دوم جدول است.اگر فکر می‌کنید این اتفاقی که برای تراکتور افتاده ما را بی انگیزه می‌کند اشتباه است تراکتور همیشه تیمی قوی‌ است و ضرب المثلی هم هست که می‌گوید خطرناکترین حیوان شیر زخمی است.

برانکو در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: ما سروش رفیعی و سامان نریمان جهان را در نقل و انتقالات نیم فصل گرفتیم اما دنبال بازیکنان دیگری هم بودیم که موفق نشدیم آن‌ها را جذب کنیم.

وی درباره اینکه 4 بازیکن دو اخطاره دارد و ممکن است با گرفتن کارت زرد برای دربی محروم شود گفت: ما اصلا به این قضیه فکر نمی‌کنیم و در بازی فردا صرفه‌جویی و مراعات نمی‌کنیم و محکم بازیمان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: بازی‌های سخت ما از فردا شروع می‌شود و با تراکتور ، استقلال ،سپاهان و الهلال بازی داریم و من واقعا نمی‌دانم کدام یک از این مسابقات سخت‌تر است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته بود آدبایور به او پیشنهاد شده است اما قبول نکرده گفت:‌بازیکنانی مثل آدبایور اواخر عمر ورزشی شان را می‌گذرانند و عالی هستند این‌ها فکر می‌کنند که فوتبال ایران و امثال ایران ضعیف است و می‌خواهند پایان عمر فوتبالشان را در این کشورها سپری کنند اما من بازیکن با انگیزه می‌خواهم نه بازیکنی که فکر می‌کنم عمر فوتبالش رو به اتمام است.

وی افزود:‌ تراکتور نیز در کنار پرسپولیس استقلال و سپاهان هواداران پرشوری دارد و من احترام زیادی برای آن‌ها قائلم اما ال کلاسیکو ایران بازی پرسپولیس و استقلال است.

برانکو در پایان درباره مشکلات بازیکنان خارجی در فوتبال ایران ایجاد کردند گفت: همه جای دنیا بعضی از بازیکنان جواب می‌دهند و بعضی از بازیکنان کارایی ندارند مثلا تیم بایرن مونیخ ، گوتزه رو خرید که هم در فینال جام جهانی گل زده بود و هم آلمانی بود اما او در این تیم به مشکل خورد و دوباره به دورتموند برگشت. برعکس این قضیه هم هست هیچ کس فکر نمی‌کرد منشا که یک بازیکن خارجی است در تیم پیکان انقدر خوب بازی کند. بازیکنان خارجی دردسرساز نیستند دردسر را کسانی درست می‌کنند که به قراردادی که بسته می‌شود احترام نمی‌گذارند و به آن پایبند نیستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار