بیرجند؛

امداد رسانی اورژانس به 226 نفر در24 ساعت گذشته

طی 24 ساعت گذشته 226 نفر از خدمات فوریت های پزشکی و امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی ، بهره مند شدند.

دکتر دلخروشان ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : در 24 ساعت گذشته 221 ماموریت توسط اورژانس 115 استان انجام شد که طی این ماموریت ها به 226 نفر از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شده و 127 نفر پس از انجام مراقبت های پیش بیمارستانی به مراکز درمانی اعزام و 43 نفر توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند.

وی با بیان اینکه ماموریت های روز گذشته اورژانس استان 29 ماموریت تصادفی و 182 ماموریت غیرتصادفی بود ، افزود :  21 مورد از ماموریت های غیر تصادفی لیز خوردگی و سقوط در برف و یخ و 1 مورد مسمومیت با مونوکسید کربن و 5 مورد امدادرسانی به ماردان باردار بود .

دکتر دلخروشان ضمن اعلام آمادگی کامل اورژانس استان افزود: 59 پایگاه اورژانس 115 ااستان با بهره گیری از 420 تکنسین فوریتهای پزشکی و بالگرد اورژانس هوایی استان درآماده باش کامل است و بخش های اورژانس بیمارستانی نیز آمادگی کامل جهت پذیرش مصدومین را دارند.

، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با توجه به سردی هوا ، لغزندگی معابر و جادهای استان از هم استانی های عزیز خواست با رعايت نكات ايمني در زمان تردد درسطح شهرها و جاده ها و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد زمستاني خوش و بيادماندني براي خود رقم بزنند .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار