داستان‌سرایی مشاور ترامپ برای حمایت از ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا!

کلیان کانوی در یک مصاحبه تلویزیونی برای حمایت از ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا به بیان یک حادثه ساختگی پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واشنگتن پست، "کلیان کانوی" – مشاور رئیس جمهور آمریکا – روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با تلویزیون ام‌اس‌ان‌بی‌سی، از برنامه ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا حمایت کرد. وی در این بین به دو پناهجوی عراقی اشاره کرد که مغر متفکر "قتل‌عام بولینگ گرین" بوده اند.

وی گفت: "بیشتر مردم درباره این حادثه اطلاعی ندارند زیرا در اخبار پوشش داده نشده است."

اما این خبر به این دلیل پوشش داده نشده است که از ابتدا اساسا چنین حادثه‌ای رخ نداده است. تاکنون در شهر بولینگ گرین (واقع در ایالت کنتاکی آمریکا) هیچ حمله تروریستی به دست پناهجویان عراقی و یا فرد دیگری صورت نگرفته است.

در ابتدا به نظر می‌رسید کانوی به دو شهروند عراقی که در سال 2011  در شهر بولینگ گرین و به جرم اقدام برای ارسال تسلیحات و پول به گروه تروریستی القاعده در عراق دستگیر و نهایتا به زندان فدرال آمریکا فرستاده شدند، اشاره کرده است.

این در حالی است که برخلاف ادعاهای کانوی، دستگیری این دو نفر در اخبار پوشش داده شده بود. با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، می‌توان به حدود 90 خبر در این رابطه دسترسی یافت.

مقامات شهر بولینگ گرین در روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کردند: "با این‌که در سال 2011، دو تبعه عراقی در بولینگ گرین به جرم اقدام برای تامین پول و سلاح برای تروریست‌های عراق بازداشت شدند، هیچ کشتاری در این شهر صورت نگرفته است."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار