مدیر پیست دربند سر:

سقوط دختر اسکی باز فنی نبود/ مشکلی برای حادثه دیده پیش نیامد

شمشکی گفت:این حادثه به دلیل بد نشستن روی صندلی بوجود آمده و ارتباطی به مسائل فنی تله سی یژ پیست ندارد.

سقوط دختر اسکی باز فنی نبود/ مشکلی برای حادثه دیده پیش نیامدحسن شمشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در این حادثه اگر به دلیل پارگی اتصالات و یا ترمز ناگهانی اتفاقی رخ می داد مربوط به استاندارد و یا مشکلات فنی بود در حالیکه وی به دلیل نشستن نادرست روی صندلی دچار حادثه شد و خوشبختانه وی آسیب ندید و حتی قصد داشت دوباره اسکی کند که به درخواست پدرش از این کار منصرف شد ضمن اینکه بعد از افتادن وی تور و تشک آماده در پایین بود و از برخورد وی با زمین جلوگیری کرد.

وی افزود: دختر اسکی باز حدود 4 دقیقه در میان زمین و هوا معلق بود که در این مدت تشک امداد زیر تله سیژ پهن شد و دخترک روی آن افتاد. بعد از آن دختر خود به بهداری رفت و به همراه برادرش به تهران بازگشت. 

وی در مورد پلمپ و فک آن توسط استاندارد تهران گفت: زمانیکه تله سی یژ ما پلمپ شد به دلیل نداشتن قرارداد با شرکت استاندارد بود و پس از عقد قرارداد مشکلی از بابت استفاده از این پیست وجود نداشته و فک پلمپ صورت گرفت و اگر پس از این نیز مشکلی در بحث فنی و استاندارد بوجود بیاید مربوط به شرکت است و در صورتیکه همانند این اتفاق باشد خود شخص مقصر است.

شمشکی در خصوص تجهیزات پیست های ایران خاطرنشان کرد: تجهیزات در پیست های اسکی کشور وجود ندارد و همه آن ها قدیمی است اما امکانات تا حدودی به روز رسانی شده است و به استانداردها نزدیک است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
نترسید //................... هیچیشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
خداروشکز سالمه
آخرین اخبار