اصفهان؛

اختصاص اعتبار چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد برای شهرها و روستاهای دچار تنش آب

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۵۰۰ شهر کشور تا امسال با تنش های آبی مواجه بودند که با تلاش های انجام شده توسط دولت در سال‌های اخیر این رقم به ۳۴۰ شهر کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر قانع در آیین بهره برداری از طرح اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای قهرود و جوینان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: آنچه امروز در عرصه خدمت رسانی در سراسر کشور مشاهده می شود به برکت انقلاب و نظام و رهبری است.

وی با اشاره به تلاش دولت محترم تدبیر و امید جهت رفع مسایل در تمامی عرصه ها به مشکلات بخش آب اشاره کرد و افزود: هیات دولت برای رفع مشکل و تامین آب روستاها و شهرهایی که دچار تنش های آبی هستند، اعتباری معادل چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برای سال آینده مصوب نموده است.

قانع افزود : از این میزان مبلغ 700 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به روستا ها و مبلغ 2100 میلیارد ریال برای آبرسانی در حوزه عشایری مصوب شده است.

وی تاکیدکرد: صندوق توسعه ملی نیز اعتباری معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال در سال جاری جهت آبرسانی پایدار به روستاهای دچار تنش آبی در نظر گرفت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.