یزد؛

بهره برداری ازسيزده طرح عمرانی، توسعه و فناوری صدا وسيمای مرکز يزد با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد ريال

همزمان با پنجمين روز از دهه فجر انقلاب اسلامی سيزده طرح عمرانی ، توسعه و فناوری صدا وسيمای مرکز يزد با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد ريال با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه مليبه بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عليدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا وسيما در مراسم افتتاح اين طرح هابا بيان اينکه بيش از هشتاد درصد زير ساخت های مورد نياز رسانه ملی در کشور توليد می شود گفت : استفاده از فناوريهای نوين در شبکه های ملی و استانی در دستور کار رسانه ملی قرار گرفته است.

عليدادی در اين مراسم با تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از رسانه به عنوان پايه و اساس هر نظام ياد کرد و افزود : ساختار برنامه های صدا وسيما بگونه ای است که می تواند اعتقادات و ارزشها راگسترش دهد و باورها را بسازد.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی همچنين با گراميداشت روز پرستار به بيمارستان موقوفه و خيريه گودرز يزد رفت و با اهداي شاخه گل به پرستاران ،مقام آنان را ارج نهاد.

ميرمحمدی استاندار هم با تبريک دهه فجر انقلاب اسلامي ، صدا وسيما را آيينه تمام نمای واقعيات جامعه دانست و گفت : صدا وسيما به عنوان پل ارتباطی ميان ملت و دولت ، خواسته های مردم و اقدامات دولت درتوسعه و آبادانی کشور را بيان می کند.

پهلوانيان مدير کل صدا وسيمای مرکز يزد هم با تبريک  ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : در اين ايام 13 طرح با اعتباری بالغ بر 15 ميليارد تومان در صدا وسيمای مرکز يزد برای توسعه و ارتقای کيفيت خدمات شبکه تابان به بهره برداری می رسد.

افتتاح سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی با متراژ 1800 متر مربع ، بهره برداری از فرستنده های ديجيتال ، نصب و راه اندازي فرستنده های ديجيتال ايستگاه های پرقدرت مرکزو حاجی آباد ، بهره برداري از سيستم جديد نيوز روم خبر ، آغاز ساخت استوديو در فضاي سبز مرکز و بهره برداری از خط دوم فيبر نوری از مرکز پی سی مخابرات تا مرکز از مهمترين طرح هايی بود که به بهره برداری رسيد .

هم چنين در مراسمی با حضور عليدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی از افتخار آفرينان صدا وسيمای مرکز يزد در جشنواره های ملی تجليل شد.

در اين مراسم از مستند سياهکوه به عنوان نخستين مستند شبکه تابان ،نرم افزار مونيتورينگ صدا تهيه شده درصدا وسيمای مرکز يزد و نرم افزار جديد سيستم نيوز روم خبر رونمايی شد . 


همچنين در اين مراسم از خبرنگاران ، تهيه کنندگان ، برنامه سازان و گزارشگران برتر صدا وسيمای مرکز يزد در جشنواره های ملی با اهدای لوح سپاس تجليل شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.