ساری؛

اجرای طرح ملی خادم در ساری

عملیات اجرایی آموزش هزار و 500 خانوار ساروی در طرح ملی خادم آغاز شد.

یدالله داودی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه طرح خادم به صورت ملی در سراسر کشور آغاز شده است،گفت: در این طرح که مخفف خانواده آماده در مخاطرات است، آموزش رایگان کمک های اولیه به خانواده ها داده می شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت 30 تیم فعال وبه مدت 20 تیم رزرو از دیروز با حضور معاون فرماندار و رییس کمیته امداد امام خمینی،رییس وکارکنان ،داوطلبان ،جوانان و نجاتگران آغازشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری گفت: 148 دواطلب هلال احمر آموزش های مناسب برای اجرای طرح خادم را دیده اند.

یدالله داودی با بیان اینکه آموزش کمک های اولیه به خانوارها هر ماه یک بار صورت می گیرد افزود: مربیان هلال احمر با کارت شناسایی و لباس جمعیت به منازل شهروندان مراجعه می کنند و در طول ۵ دقیقه اطلاعات اولیه رایگان کمک های اولیه به خانواده داده می شود.

وی گفت : آموزش کمک های اولیه در قالب طرح خادم در طول یک سال ادامه دارد و مربیان تعلیم دیده هر ماه به منازل خانوارها می روند تا آموزش ماه گذشته را تکمیل کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری با بیان اینکه به آغاز اجرای طرح در منطقه آسیب پذیر شهرستان ساری افزود : این طرح از بلوار کشاورز آغاز شده و به نقاط دیگر ادامه می یابد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار