ایلام؛

سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی برای توسعه بدره

فرماندار بدره گفت: بیش از 600 میلیارد ریال از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساخت ها شهرستان تازه تاسیس بدره هزینه شده است.

سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی برای توسعه بدرهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سیروس مرادحاصلی بیان کرد: گازرسانی به سطح شهرستان با اعتبار 120 میلیارد ریال انجام شده که با پوشش 100 درصدی جمعیت شهری و 90 درصدی جمعیت روستایی جزو شهرستان های پیشرو هستیم.

فرماندار بدره عنوان کرد: در بخش بهداشت و درمان و برای ساخت و تجهیز ساختمان مرکز فوریت های پزشکی شهر بدره، درمانگاه چشمه شیرین ، درمانگاه شهرک ولیعصر (عج) و مرمت و تجهیز خانه های بهداشت روستایی بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

مرادحاصلی با اشاره به اهمیت آبرسانی به نقاط شهری و روستایی ادامه داد: 100 میلیارد ریال تاکنون در این بخش هزینه شده است که آبرسانی به شهر بدره از محل چاه جابر و همچنین پروژه آبرسانی روستاهای موسی ، خوشقدم، جابر و تلخاب بالا از برنامه های اجرا شده است.

فرماندار بدره اظهارکرد: همزمان با دهه فجر امسال 20 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 110 میلیارد ریال در بدره کلنگ زنی شده و یا افتتاح می شود که می تواند گام مهمی در پیشرفت و توسعه شهرستان داشته باشد.

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.