خبر خوش برای تراکتورسازان

تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تراکتورسازی امکان پذیر است

باشگاه تراکتورسازی قادر به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود در پایان فصل شانزدهم است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه تراکتورسازی علاوه بر محرومیت از نقل و انتقالات، اجازه استفاده از بازیکنان جدیدش در بازی های رسمی ندارد و حتی این بازیکنان نمی توانند به تیم دیگری بپیوندند. 

البته مشکل تراکتورسازی به این مسائل ختم نمی شود و قرارداد 9 بازیکن این تیم از جمله لوسیانو ادینهو، خالد شفیعی، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، جاسم کرار، محسن بنگر، محمد نوری، محمد رضا اخباری و مهدی شریفی بعد از بازیهای لیگ شانزدهم به پایان می رسد. 

براین اساس دغدغه اصلی تراکتورسازان پایان قرارداد 9 بازیکن این تیم است اما عضو کمیته تدوین مقررات حقوقی نظر دیگری درباره این موضوع دارد. 

هوشنگ نصیرزاده درباره این مطلب گفت: باشگاه تراکتورسازی به علت محرومیت از نقل و انتقالات نمی تواند بازیکنی را جذب کند اما این امکان وجود دارد که قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کند. 

وی درباره وضعیت بازیکنان جدید تراکتورسازی بیان کرد: طبق آیین نامه نقل و انتقالات یک بازیکن نمی تواند در طول یک فصل در بیش از دو تیم بازی کند. براین اساس با توجه به اینکه هر سه بازیکن جدید تراکتورسازی در دو تیم بازی کردند امکان عقد قرارداد با تیم دیگری ندارند. 

نصیر زاده در ادامه عنوان کرد: امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده تا پایان فصل شانزدهم باید صبر کنند تا نقل و انتقالات فصل بعد آغاز شود.

عضو کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: سجاد شهباززاده شرایطش با بازیکنان جدید تراکتورسازی متفاوت است و وی می تواند با باشگاه دیگری قرارداد ببندد چرا که برای تیم تراکتورسازی بازی نکرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
SASAN
۱۷:۵۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش آذرقلم، شنیده شده فیفا، جریمه سنگینی را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته است و حتی شنیده شده که این تیم به یک رده پائین تر سقوط می کند! هر چند که بعید است این اتفاق برای یک تیم دولتی روی بدهد.
گفته می شود جریمه فیفا برای پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت پول خوزه و شکایت این مربی خارجی به فیفا بخاطر سابقه داشتن پرسپولیس در کسر امتیاز در سالهای قبل و زمان مربیگری افشین قطبی و بدهی میلیاردی به خوزه مانوئل در نظر گرفته شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
اخبارتو از اینستا گرام کیسه ها در اوردی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار