آئین جشن و جنگ شادی در قالب جشنواره روستایی و عشایری به مناسبت دهه فجر با حضور مردم گسترده مردم و مسئولان در روستای زرین آباد دهلران برگزار شد.

برپایی جشنواره روستایی و عشایری در زرین آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی 62 پروژه در این ایام اظهارکرد: حدود شش هزار میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه می شود.

امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان (عج) است که بر اساس دستورات دینی و امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت.

سید محسن موسوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معادلات جهانی را به هم ریخت، ادامه داد: انقلاب اسلامی ندای اسلام را در جهان منتشر و موجب بیداری اسلامی شد.

وی افزود: زرین آباد با توجه به ظرفیت ها و مردمان ولایت مدارش شایسته بهترین خدمات است و تاکنون اقدامات خوبی در این بخش انجام شده و ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان نیزعنوان کرد: کمیته روستایی و عشایری شرایطی را فراهم تا مردم و مسئولان با هم دیدار و مردم مشکلات خود را بیان کنند.
 
روح الله شاهمرادیان اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر برای هر شهرستان 2 جشن روستایی پیش بینی شده که با مشارکت مردم برگزار می شود.

رئیس کانون های فرهنگی هنری استان نیز گفت: تمامی مساجد زرین آباد دارای کانون فرهنگی هنری هستند و امروز نیز غرفه های فرهنگی در این جشن برگزار کردند.

علی چراغی پور تاکیید کرد: اجرای غرفه های صنایع دستی، پخت غذاهای محلی، قرائت شعر، غرفه های فرهنگی کانون ها، اجرای موسیقی محلی، سرود، بازیهای بومی محلی، جشن و جنگ شادی و ساز و دهل از دیگر برنامه های این روز در زرین آباد است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.