صف‌آرایی دختران کدنویس در مقابل سیاست‌های ترامپ

مدیر مؤسسه دختران کدنویس شهروندان آمریکا را به مبارزه با سیاست‌های تبعیض‌آمیز دونالد ترامپ دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریشما ساجانی مدیر مؤسسه "دختران کدنویس" از شهروندان آمریکا به‌ویژه مهاجران خواست ساکت ننشینند و علیه ترامپ قیام کنند. او این درخواست را پس از صدور فرمان ضد مهاجرتی ترامپ مطرح کرد؛ فرمانی که به‌واسطه آن ورود مهاجران و پناه‌جویان به خاک آمریکا ممنوع است.

مؤسسه "دختران کدنویس" چند سال است که توسط ساجانی تأسیس شده و خود مدیریت آن را بر عهده دارد. هدف او از تأسیس این مؤسسه آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کامپیوتر به زنان است و تا کنون حدود 40000 دختر در آن آموزش دیده‌اند. ریشما ساجانی دانش‌آموخته حقوق است و در حال حاضر به‌عنوان وکیل در حال خدمت است. وی تصمیم دارد در انتخابات کنگره آمریکا نامزد شود. ساجانی چندی است که فعالیت‌های خود را علیه سیاست‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ آغاز کرده است و اتخاذ تصمیم‌های جدید از سوی ترامپ عزم او را جزم‌تر کرده است.

پدر و مادر ریشما ساجانی اصالتاً هندی‌تبار هستند و در سال 1973 از اوگاندا به آمریکا مهاجرت کردند و ساجانی در ایالت ایلینوی به دنیا آمد. این دختر در حال حاضر  چهره برجسته دنیای آی تی زنان در آمریکا به شمار می‌رود.


صف‌آرایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.