جایگاه خبرنگاران مجهزتر می شود

مدبر: فاجعه پلاسکو برای ورزشگاه آزادی رخ نمی دهد

مدیرعامل توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت:با نگاه کارشناسی اعلام می کنم به هیچ وجه فاجعه پلاسکو برای ورزشگاه آزادی تکرار نمی شود.

مدبر:فاجعه پلاسکو برای ورزشگاه آزادی رخ نمی دهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی مدبر در مورد تجهیز جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی بیان کرد: جایگاه خبرنگاران یکی از جایگاه‌های مهم ورزشگاه آزادی است. اصحاب رسانه برای پوشش رسانه‌ای مسابقات در این جایگاه مستقر می‌شوند. با توجه برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی معتبر ورزشگاه آزادی، جایگاه خبرنگاران را ترمیم کردیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید از بهترین امکانات برخوردار باشند که تاکنون امکانات محدودی برای آن ها فراهم شده است. شرایط جایگاه باید برای کار خبرنگاران مجهزتر و مهیا شود.برای ارتقای سیستم گرمایشی و سرمایشی این جایگاه هم اقداماتی را انجام می دهیم.

مدبر درباره این که با توجه به قدیمی بودن ورزشگاه آزادی احتمال دارد حادثه ای مانند فاجعه پلاسکو در این ورزشگاه رخ دهد، گفت: از سال 70 به صورت مداوم کارهای عمرانی در ورزشگاه آزادی بررسی شده است. همه ساله کارشناسی های دقیقی درمورد سازه های این ورزشگاه انجام می شود و به طور قطع می گویم از ریزش ورزشگاه آزادی نگرانی نداریم.

وی افزود: کارشناسان بارها در مورد ریزش ساختمان پلاسکو تذکر داده بودند. ‌سازه‌هایی مانند ورزشگاه آزادی به صورت طبیعی نشست دارد و باید بازسازی شود. با طرح این موضوع از دولت خواستار اختصاص بودجه برای ترمیم اساسی ورزشگاه آزادی شده ایم. هرچند طبق اعلام وزیر ورزش پیش از این بازسازی‌های ابتدایی آغاز شده است با این وجود پرسنل را آموزش داده‌ایم تا برای حوادث غیرمترقبه آماده باشند. از ارگان‌هایی مانند آتش‌نشانی و اورژانس هم خواسته‌ایم برنامه‌های و نظرات کارشناسی خود را ارائه دهند تا برای حوادث احتمالی مشکلی نداشته باشیم.

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در خصوص تقویت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه خاطرنشان کرد: این موضوع دست ما نیست و باید از سوی شرکت های مخابراتی انجام شود.فکر می‌کنم این کار به‌زودی رخ دهد و دست کم برای دربی مشکلی در مورد آنتن دهی موبایل ها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار