طاهری: صحنه های درگیری زیبنده این بازی نبود/ موضع باشگاه پرسپولیس حمایت از تیم ملی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رقابت خوبی از دو تیم شاهد بودیم اما بهتر بود صحنه های درگیری در این بازی به وجود نمی آمد.

طاهری: صحنه های درگیری زیبنده این بازی نبود/ موضع باشگاه پرسپولیس حمایت از تیم ملی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر طاهری بعد از برد پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و رقابت سالم باعث لذت بردن همه از این بازی شد. 

وی در ادامه عنوان کرد: بهتر بود صحنه‌های درگیری در بازی پیش نمی‌آمد اما به هر دو تیم به دلیل این نمایش زیبا تبریک می‌گویم.

طاهری درباره داوری گفت: کارشناسان داوری باید در مورد قضاوت داور نظر بدهند اما در چند صحنه داور می توانست برای تیم پرسپولیس خطا بگیرد. 

طاهری در باره رفتار تماشاگران پرسپولیس تصریح کرد: در جایگاه نشسته بودم و تماشاگران هیاهو داشتند اما خیلی سعی کردیم فضا را به سمت آرامش پیش ببریم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره هجمه‌هایی که به این باشگاه وارد شده است گفت: فکر می‌کنم صحبت‌های اساسی را تاج اعلام کرد. وی رئیس فدراسیون است و سکان فوتبال و تیم ملی در اختیار وی است. البته معتقدم صحبت در مورد چاقی بازیکنان پرسپولیس حاشیه است. شما رسانه‌ها باید کمک کنید و چیزی را تیتر نکنید که یک اختلاف کوچک به اختلاف بزرگ تبدیل شود، باید به سمتی برویم که فوتبال ادبیات خودش را داشته باشد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس موضعی در مورد صحبت های کی روش نمی‌گیرد، گفت: موضع باشگاه پرسپولیس حمایت از تیم ملی و فوتبال کشور است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره قهرمانی پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازش با تراکتورسازی، خاطر نشان کرد: هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی مانده و ما به موقع در مورد قهرمانی صحبت می‌کنیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.