آمریکا قابل اعتماد نیست

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و این بی اعتمادی آنها نیز به خوبی برای مردم اثبات شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز یکشنبه شب در جشن پیروزی انقلاب در مسجد حضرت زین العابدین(ع) قم گفت: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و این بی اعتمادی آنها نیز به خوبی امروز برای مردم اثبات شده است.

وی افزود: اروپایی ها تا حدودی بهتر از آمریکایی عمل می کنند، امروز ترامپ وضعیت را بدتر کرده و بر اثر سیاست های وی، حتی میان اروپا و آمریکا هم تنش ایجاد شده است. 

مصباحی مقدم با اشاره به مولفه های مهم قدرت گفت: امروز علم و فناوری حرف اول را در جهان می زند و هر اندازه که ما بیشتر به رشد علمی دست پیدا کنیم از قدرت جمهوری اسلامی بهتر صیانت خواهیم کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه مداوم بر حرکت به سمت رشد علمی تاکید دارند و بر این باورند که علم ریشه قدرت است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  اظهار داشت: دانشمندان جوان ما توانستند در زمینه های مختلف علمی از جمله هوا و فضا کاری کنند که ماهواره به فضا پرتاب شود و پرتاب کننده را هم بسازند و ما حتی موجود زنده را هم می توانیم به هوا پرتاب کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای ادامه داد: انرژی هسته ای و غنی سازی 20 درصد از کارهای شبه معجره در کشور ما است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی ها در سال 82 می گفتند ایران نمی تواند به این زودی، به غنی سازی 20 درصد دست پیدا کند و آنها حتی میله های 20 درصدی سوخت را هم به ما ندادند.

مصباحی مقدم افزود: برخلاف تصور غربی ها، در عرض 6 ماه در کشور میله سوخت 20 درصد ساخته شده است.

وی ادامه داد: وقتی غربی ها متوجه شدند که دانش هسته ای در کشور ما نهادینه شده، اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا دو بار به رهبر معظم انقلاب پیغام داد که بیایید با هم مذاکره کنیم و این منشاء مذاکره شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبرمعظم انقلاب ابتدا نپذیرفتند و فرمودند که آمریکایی ها بدعهد بوده و قابل اعتماد نیستند ولی یک بار دیگر از طریق پادشاه عمان پیام فرستادند و این در دولت قبل اتفاق افتاد و مذاکرات شروع شد.

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: بدعهدی های آمریکا که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کردند از سوی آمریکایی ها خود را به خوبی نشان داد و باید بدانیم آنها قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به این که باید با تکیه بر ملت قدردان انقلاب باشیم، ادامه داد: اگر ملتی به نعمتی دست یافت و قدردان آن نبود خداوند آن نعمت را از آنها سلب می کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: ملت ایران در جریان انقلاب با ایستادگی و مقاومت دشمنان خود را از میدان خارج و سران رژیم را خسته کرد.

مصباحی مقدم بیان داشت: انقلاب اسلامی وابسته به شرق و غرب نیست و اگر وابسته بود به صورت قطعی، پیروز نمی شد.

منبع :ایرنا
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.