کارشناس فوتبال: تیم تراکتور در کنترل پرسپولیس بود

معینی گفت: امروز تیم تراکتور در کنترل پرسپولیس بود و نتوانست بازی خود را ارائه کند و شکست خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود معینی در برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش در خصوص بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی بیان کرد: شرایط روانی این بازی بسیار زیاد بود و تیم پرسپولیس که کار خودش را از سال قبل آغاز کرده بود امروز توانست با هماهنگی زیاد و به دور از حاشیه پیروز میدان باشد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس در شروع بازی تحت تاثیر هیجان حاکم در ورزش قرار نگرفت و با کنترل تیم تراکتورسازی در دقایق اولیه دیدار به گل رسید.امروز تیم تراکتور در کنترل پرسپولیس بود و نتوانست بازی خود را ارائه کند و شکست خورد.

معینی افزود: بازی خوبی را شاهد نبودیم چرا که در نیمه نخست حملات از سوی تیم پرسپولیس بود و تراکتور دفاعی بازی می کرد.البته در نیمه دوم رفته رفته بازی جذابتر شد و تراکتور از لاک دفاعی خود بیرون آمد.

 کارشناس فوتبال عنوان کرد: امروز رامین رضاییان با حملات تند خود باعث ایجاد موقعیت های مختلف برای پرسپولیس شد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم تراکتورسازی بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد اما در این مدت دچار مشکلات زیادی شده است.

معینی افزود: سروش رفیعی به خوبی توانست خط میانی پرسپولیس را در اختیار بگیرد و هماهنگی زیادی در این منطقه ایجاد کند.البته خط هافبک پرسپولیس هم قوی است و امروز مسلمان به خوبی کرار را کنترل کرد.

وی درباره وضعیت تیم استقلال تهران نیز گفت: در چهار هفته اخیر حرکات خوبی شکل گرفته است و با تغییرات انجام شده تیم هماهنگی لازم را پیدا کرده.منصوریان به خوبی از دروازه بان های تیم استفاده کرد و حضور رحمتی نقطه قوت دوباره ای برای استقلال شد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از روحیه خوبی برخوردار هستند این دربی از دیدنی ترین شهرآوردهای تهران خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار