مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از دعوت پژوهشگر هرمزگانی برای حضور در بیست و سومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجرا در دانشگاه هامبورگ آلمان خبر داد.

 
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: مجید سرنی زاده در مقاله خود با عنوان "مطالعه ای برجنبه های اجرایی فعالیت های نگهبانان جلگه میناب" به جنبه های نمایشی فعالیت های این گروه پرداخته است.

وی افزود:در این مقاله اقدامات نمایشی این گروه مانند خوابیدن در فروچاله ها با کفن و زدن ماسک ها و راهپیمایی هایشان با لباس های خاص بررسی شده است.
 
مجید سرنی زاده پژوهشگر هرمزگانی گفت:گروه خودجوش"نگهبانان جلگه میناب"برای توجه به بحران فروچاله ها و خشکسالی در دشت میناب فعالیت هایی را انجام می دهد که بسیاری از آن ها دارای ویژگی نمایشی و اجرایی است.

وی افزود:کلید واژه کنفرانس بین المللی مطالعات اجرا امسال واژه "سرریز" است.

سرنی زاده گفت: این کنفرانس بزرگ‌ترین رویداد پژوهشی فرهنگی جهان در حوزه مطالعات اجراست که از ١٩ تا ٢٢ خرداد ماه سال آینده در دانشگاه هامبورگ آلمان برگزار می شود.

این پژوهشگر دو بار به کنفرانس بین المللی تئاتر تجربی چین، دو کنفرانس بین المللی مطالعات اجرا در استرالیا و ژاپن و یک بار به دوسالانه هنرهای حرکتی در هندوستان نیز دعوت شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.