لرستان؛

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اقتدار و عظمت نظام

امام جمعه بروجرد گفت: حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه درجلسه برنامه ریزی راهپیمایی 22بهمن دردفتر امام جمعه افزود: ملت ایران در 22 بهمن با حضور گسترده و پر شور و نشاط خود در راهپیمایی اقتدار و عظمت ایران را به نمایش گذاشته و همچون 38سال گذشته با دیگر با آرمان های امام (ره)، شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند. 

وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را در 38 سال گذشته را وحدت و اتحاد حول محور ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ملت ایران در 22 بهمن 57 از هر قوم و نژادی یک صدا شعار همبستگی حول محور امام خمینی(ره) را سر دادند و به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب رژیم تا بن دندان مسلح طاغوت را سرنگون ودست دشمنان داخلی و حارجی رااز این کشور کوتاه کردند. 

وی اظهارکرد: این ملت به رهبری امام راحل تومار رژیم 2 هزارو 500 ساله شاهنشاهی را درهم پیچیدند و امروزنیز درسایه مقام معظم رهبری به الگویی موفق برای ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد:22 بهمن روز بزرگ و با عظمتی در تاریخ ملت ایران محسوب می شود و مردم نیزبا حضور در راهپیمایی همچون سال های گذشته بیداری و هوشیاری خود را به معرض نمایش گذاشته و از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دشمن را بار دیگراز رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می گذارند. 

امام جمعه بروجرد ، مردم را اصلی ترین حامی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم در 38 سال گذشته در تمام صحنه ها حضور داشتند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی اعلام کردند. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد در این نشست به حضور گسترده همه آحاد مردم در راهپیمایی 22بهمن تاکید کرد و گفت: انتظار می رود همه دستگاه های اداری برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این آیین همکاری لازم را داشته باشند. 

احمد گودرزیان تاکید کرد: باید از همه امکانات و ظرفیت های تمام دستگاه های اجرایی بروجرد برای برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی 22 بهمن استفاده می شوند. 

در این نشست بر آماده کردن جایگاه سخنرانی، تامین سیستم صوتی مسیر راهپیمایی، تامین برق و مخابرات جایگاه، تامین امنیت مسیر راهپیمایی تاکید شد. 

راهپیمایی 22 بهمن امسال در بروجرد همزمان با سراسر کشور ساعت 11 صبح روزجمعه از میدان قیام به سمت خیابان های شهدا، آیت الله کاشانی ، میدان صفا و مسجد امام حمینی و پیوستن به نمازگزاران انجام می شود. 

بروجرد با بیش از 400هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع شده ودومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود. 
منبع:ایرنا  
انتهای پیام/ق 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار