اهواز؛

بهره برداری از دو فاز پروژه گازرسانی به 4 روستا در هندیجان

رئیس اداره گاز هندیجان از بهره برداری از دو پروژه گازرسانی به 4 روستا واقع در بخش جنوبی شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیف‌اله قنواتی، رئیس اداره گاز هندیجان گفت: یکی از اهداف اصلی ما گازکشی تمام شهرستان و از جمله بخش مرکزی، چم‌خلف عیسی و روستاها است.

وی افزود: پروژه گاز‌رسانی به روستاهای واقع در بخش جنوبی هندیجان در دو فاز آغاز شد که فاز اول آن در دهه فجر امسال با صرف اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رئیس اداره گاز هندیجان عنوان کرد: در این پروژه 300 خانوار در چهار روستای دریهک، دهملا کوچک، سرخره علیا و سفلی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

قنواتی در ادامه بیان داشت: فاز دوم این پروژه برای گاز‌رسانی به 5 روستای بخش جنوبی شهرستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در حال اجرا است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در این فاز مردم روستاهای چم‌مراد، چهل‌منی، کره پاوچم تنگ از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: فاز دوم با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال حال پایان است که تلاش خواهیم کرد تا آخر سال 95 افتتاح شود.

رئیس اداره گاز هندیجان تصریح کرد: با گا‌ دار شدن این 9 روستا تعداد روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار هستند به 25 روستا می‌رسد.

وی بیان داشت: 98 درصد مردم شهر و 75 درصد مردم در بخش روستایی دارای اشتراک گاز هستند.

قنواتی خاطرنشان کرد: در سال 96 برنامه گاز‌کشی به 3 روستای بزی، کوت مهناوغوله وجود دارد، همچنین در فاز چهارم کار گاز‌رسانی به روستاهای محور هندیجان به دیلم را در برنامه کاری داریم.

رئیس اداره گاز هندیجان در پایان از حمایت و مساعدت فرماندار، امام جمعه و مسؤولان شرکت گاز استان خوزستان که در اجرای پروژه‌های گاز‌رسانی به مردم هندیجان و روستاهای تابعه تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.