شیراز؛

تکریم از پیشگامان نخبه پرور شیرازی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به اتفاق رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ضمن حضور در منزل خیران بزرگ شیرازی از آنها تکریم و تقدیر کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با بیان این که آقای کاظمی و دختر ایشان که هر دو از خیران بزرگ شیراز هستند گفت: آن ها از نخستین خیران شیرازی بودند که توجه جدی به امور نخبگان داشته و با افکاری متعالی دغدغه‎های جدی نسبت به سرنوشت جوانان و نوجوانان این خطه از کشور را دارند.

شریف افزود : این دوخیر  حدود یک‌هزار میلیارد ریال از املاک و دارایی خود را وقف امور فرهنگی نخبگان، ساخت پژوهشکده پیشگیری از جرم، ساخت بیمارستان مربوط به بیماران دیابتی و خوابگاه‎های دانشجویی کردند.
 
وی درباره جایگاه ارزشمند خیران در شکوفایی استعدادها گفت: خیران نخبه‎پرور می‌توانند تکمیل‎کننده رسالت‎ها و ماموریت‎های بنیاد ملی نخبگان در زمینه همکاری در شناسایی مستعدان، نخبه‎شناسی و نخبه‎پروری در کشور باشند و همچنین با اعطای وام قرض‎الحسنه به مخترعان جوان گام‎های اساسی در جهت ایجاد شرکت‎های دانش بنیان توسط آنها بردارند.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در این مراسم ازآغاز دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار خبر داد وگفت: به منظور اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی در بین زنان سرپرست خانواده، بنیاد نخبگان استان فارس با همکاری فن بازار منطقه‎ای استان فارس دوره‎های آموزشی برای راه‎اندازی کسب و کار را طراحی کرده که با حمایت و همکاری مشاور استاندار در امور بانوان استان فارس این طرح آغاز می‎شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار