ارومیه؛

رونمایی از دومحصول جدید در واحدهای صنعتی ارومیه

همزمان با هفتمین روز دهه فجر ازدومحصول جدید واحدهای صنعتی ارومیه رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ روغن موتورپترو نول در شرکت اذر روانساز و کیسه پلی اتیلن تجزیه پذیر درشرکت پارس چاپ اریای ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی رونمایی شد.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم رونمایی از این دو محصول باتاکید برضرورت استفاده از تولیدات استانی در آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر محصولات و تولیدات استان مصرف شود فرهنگ اقتصاد مقاومتی جایگاه خود را پیدا میکند.

قربانعلی سعادت افزود: در این زمینه لازم است همه مسئولین مربوطه در فرهنگ سازی این موضوع همکاری کنند ونباید هیچ سندی مگر در مواقع ضروری دررابطه با استفاده از محصولات سایر استانها در آذربایجان غربی امضا شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا در نظر داریم بااحداث نمایشگاه دایمی، محلی برای ارائه محصولات تولیدی استان ایجاد کنیم که سازمان صنعت معدن وتجارت استان موظف به برگزاری این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه شده است.

سعادت افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید پس از آماده‌سازی نمایشگاه دائمی، تمامی محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی در تمامی زمینه‌ها را در معرض دید عموم قرار داده و علاوه بر آن، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را در این محل گرد هم آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.