كارگردان فیلم «بیست و یك روز»:

استقبال مردم از «بیست و یك روز» به ما انرژی داد

فكر می كنم بالاترین پاداش و خسته نباشید به عوامل یك اثر، همین استقبال خوب مردمی باشد.

استقبال مردم از «بیست و یك روز» به ما انرژی داد
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدرضا خردمندان، كارگردان فیلم سینمایی «بیست و یك روز» كه اثرش در جشنواره فیلم فجر امسال در حال پخش است، ضمن ابراز خرسندی از استقبال پرشور مخاطبان از فیلمش اظهار كرد: خوشبختانه مخاطبان زیادی با فیلم «بیست و یك روز» ابراز احساسات كردند. فكر می كنم بالاترین پاداش و خسته نباشید به عوامل یك اثر، همین استقبال خوب مردمی باشد.
 
این فیلم‌ساز جوان كه با ساخت «بیست و یك روز»، اولین فیلم بلند سینمایی‌اش را در پرونده كاری‌اش به ثبت رساند، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: خوشبختانه مردم به فیلم «بیست و یك روز» در اكران‌های مردمی آرا بالایی دادند و واقعا خستگی را از تنمان بیرون كردند. خدا را شكر مردم فیلم را پسندیدند و من و همه عوامل از این اتفاق خرسندیم.
 
وی در پاسخ به اینكه تصور می كند پس از اتمام جشنواره فیلم فجر، فیلمش در اكران‌های سینمایی از فروش خوبی برخوردار باشد، خاطرنشان كرد: اول از همه امیدوارم فیلم «بیست و یك روز» در طول سال اكران خوب مردمی داشته باشد و از طرفی پخش فیلم در سطح بین الملل قرار بگیرد. با توجه به استقبال مردم از فیلم، امید دارم كه كار بعد از جشنواره هم همچنان طرفدار داشته باشد؛ چراكه به هر حال فیلم در مدیوم سینما ساخته شده و 4 سال برایش زحمت كشیده شده است. امیدوارم هر مجموعه‌ای كه وظیفه پخش فیلم «بیست و یك روز» را بر عهده می‌گیرد توجه بیشتری به كار بكند.
 
كارگردان فیلم سینمایی «بیست و یك روز» همچنین درباره اینكه خودش شخصا به عنوان سازنده اثر، از كدام بخش كارش رضایت بیشتری دارد، توضیح داد: من فكر می كنم همه اجزای فیلم خوب كار كرده است یعنی از فیلم‌نامه اثر گرفته تا كارگردانی، بازی ها، فیلم برداری، تدوین و صداگذاری همگی در كنار یكدیگر یك مجموعه قابل قبولی را به وجود آوردند و اجزای صحنه همگی خوب بودند. اگر روز اول این پرسش را از من می كردید این نظر را نداشتم؛ چراكه این تحلیل‌ها فقط نظر شخصی ام نیست و از كارگردانان بزرگی این نظرات را شنیده ام. همچنین استقبال خوب مردم هم نشان می دهد كه كار از همه نظر برایشان قابل قبول بوده است.
 
او سپس خطاب به مخاطبانی كه فیلمش را تماشا نكرده اند، گفت: از كسانی كه این گفت و گو را می‌خوانند خواستارم در آخرین اكران فیلم «بیست و یك روز» كه 20 بهمن‌ماه خواهد بود، حتما فیلم را ببینند تا یك خسته نباشیدی برای همه عوامل فیلم و مسئولانی كه ما را در ساخت این فیلم یاری كردند، باشد.
 
محمدرضا خردمندان در پایان نظرش را راجع به فیلم‌های جشنواره فجر امسال این‌گونه عنوان كرد: تعداد فیلم‌هایی كه تماشا كردم زیاد نبود اما همان تعداد كمی هم كه دیدم خیلی نظرم را جلب نكرد و به نظرم فضای سینما شبیه به هم شده است و انگار كم زحمت می كشیم و گویا نفسِ فیلم ساختن برایمان مهم تر از چگونه فیلم ساختن شده است. به نظرم این موضوع كمی آزاردهنده است و امیدوارم سال به سال بهتر شود.
 
سید محمدرضا خردمندان از فیلم سازان جوان سینماست. وی پیش‌تر تجربه ساخت چندین فیلم كوتاه را داشته و «بیست و یك روز» اولین ساخته بلندش در عرصه سینماست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار