دوشنبه به تهران بازمی گردیم

سپهرزاد: پس از پایان اردوی کیش به قطر می رویم

مربی پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: من با حدادی مدتی است که تمرین می کنم و می‌دانم احسان ورزشکار هدفمندی است.

سپهرزاد:احسان ورزشکار هدفمندی استهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درمورد وضعیت فعلی احسان حدادی بیان کرد:خوشبختانه شرایط خوب و مناسبی در اردوی کیش حاکم است،تمام امکانات در اینجا برای موفقیت احسان فراهم است و نباید این موضوع را فراموش کرد که هنوز هم حدادی از ناحیه پاشنه و زانو احساس درد می کند. پس از پایان اردوی کیش به تهران می آییم تا برای اردوی قطر آماده شویم.

وی درباره ادامه برنامه های اردویی حدادی، گفت: پس از پایان اردو کیش در هفته آینده، برای آغاز یک اردوی جدید،که حدود 20 روزه به طول می انجامد به قطر سفر خواهیم کرد تا ادامه تمرینات مان را در آنجا پیگیری کنیم.

سپهرزاد ادامه داد:مراحل درمانی پس از آسیب دیدگی حدادی به خوبی در حال پیگیری است، اما نمی توانیم فشار تمرینات را بالا ببریم. چراکه پای حدادی هنوز هم ضعیف است.

مربی پرتابگر المپیکی کشورمان در ادامه تصریح کرد:حدادی در تست تکنیکی که در کیش داشت نشان داد هنوز ضعف دارد و برای جبران این ضعف قطعا نیاز به زمان و فشار زیادی است. من با او چند وقتی است که تمرین می کنم و می‌دانم ورزشکار هدفمندی است.

رکورددار دهگانه ایران ضمن ابراز رضایت از شرایط اردویی حدادی، اظهار کرد: نیاز به تغییرات در شرایط تمرینی داریم. چرا که این تغییرات باعث می شود تا ورزشکار تمامی شرایط را تجربه کند. احسان پرتابگر باهوشی است و می داند چطور خودش را باشرایط سخت وفق دهد و این فاکتوری است که خیلی ها ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار