یاسوج؛

صدور مجوز تغییر وضعیت 300 نیرو در شهرداری‌های استان

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز تبدیل وضعیت 300 نیروی قراردادی و شرکتی در شهرداری‌های استان صادر شده است و متقاضیان تا پایان امشب برای نام‌نویسی، مهلت دارند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ پژمان نیک اقبالی گفت: مجوزهای صادر شده بر اساس درخواست شهرداری‌های استان بوده که به طور 100 درصد تأمین شد. 

وی تصریح کرد که تمامی نیروهای قراردادی و شرکتی در شهرداری استان با مراجعه به پورتال استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به نام نویسی و ثبت مشخصات پرسنلی خود کنند. 

وی بابیان اینکه نام‌نویسی از داوطلبان تا ساعت 12 امشب/دوشنبه/ ادامه دارد، زمان برگزاری آزمون را نیز پنجشنبه هفته جاری (21 بهمن) اعلام کرد. 

کهگیلویه و بویراحمد با حدود 700 هزار نفر جمعیت دارای 17 شهر و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است که بیش از 700 روستای آن بالای 20 خانوار هستند. 

وی یادآور شد که بر اساس اعلام سازمان همیاری شهرداری‌ها صدور این مجوز مختص به نیروهای موجود در شهرداری‌های استان اعم از شرکتی و قراردادی خواهد بود. 

نیک اقبالی گفت که همواره یکی از مشکلات و معضلات جدی در شهرداری‌های 17 گانه این استان کمبود نیروی انسانی و در عین حال وجود نیروی مازاد بوده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود افزون بر 900 نیروی مازاد در شهرداری یاسوج پیش‌تر نیز گفته بود که وجود نیروهای مازاد و تحمیل کردن هزینه‌های زیاد بر شهرداری‌ها مانعی برای خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه خدمات شهری شده است. 

سید موسی خادمی تصریح کرد: نیروهای زیادی بدون مجوز و خارج از چارت سازمانی شهرداری‌ها وارد بدنه این نهادهای غیردولتی شده‌اند و اکنون علاوه بر تحمیل هزینه‌های سنگین برای خود شهرداری‌ها موجب بروز مشکلات متعدد برای سایر مسئولان و نهادهای اجرایی شده است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.