ساری،

بهره برداری از طرح آبرسانی عباس آباد

طرح آبرسانی به عباس آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مدیریت فرصت خدمت رسانی صادقانه به مردم را فراهم می آورد بنابراین مسئولان خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از دولتمردان خواست طرحها و اقدامات پیش بینی شده را با هزینه کمتر و با هدف افزایش رضایت مردم به سرانجام برسانند.

ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز گفت: در این ایام 10 پروژه آبرسانی در بخش آب وفاضلاب افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به حفر وتجهیز سه حلقه چاه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب، ارتقای آزمایشگاه مرجع، بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه بیمارستان امام علی(ع) آمل، بهسازی 12 حلقه چاه و اصلاح و توسعه 93 هزار متر شبکه آبرسانی در ایام دهه فجر، افزود:برای اتمام وبهره برداری این طرحها ۱۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی، از آغاز بهسازی ایستگاه پمپاژ سیمرغ، تله متریک و تله کنترل شهر ساری و کلنگ زنی پروژه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود:برای اجرای این طرحها ۵۹ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار پیشبینی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، جمعیت برخوردار از این طرحها را در مجموع 29هزار و 750 خانوار عنوان کرد.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به این شهر با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین باند شمالی شهر از شهرک خزر خز تا پل اسبچین گفت: در این طرح 3هزار متر شبکه توزیع آب با لوله پلی اتیلن در اقطار 110 و 160 میلی متری احداث شد.

مقدسخو، با بیان اینکه این طرح با برخورداری 250 خانوار در سال جاری در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: برای اتمام این طرح 2500 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار