اصفهان؛

تشکیل 260 پرونده رفع تصرف اراضی دولتی در محاکم قضایی لنجان

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان گفت: تاکنون 260 پرونده رفع تصرف اراضی دولتی درمحاکم قضایی این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزت اله یسلیانی افزود: با پیگیری های انجام شده و با کمک نیروی انتظامی و یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن 22 هکتار از اراضی تصرف شده در این شهرستان آزاد شده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و وسعت اراضی دولتی و ملی در این شهرستان گفت : پنج هزار و 300 هکتار از اراضی ملی و 7 هزار و 200 هکتار از اراضی دولتی دراین شهرستان وجود دارد.

وی احداث 6 تقاطع غیر همسطح را از دیگر پروژه های مهم راهسازی در این شهرستان عنوان کرد و گفت : تقاطع های غیرهمسطح حاجت آقا، لایبید ، زمان آبادچرمهین ، گردنه رخ ، هاردن وکاریز با میزان پیشرفت فیزیکی مختلف از نظر زمان و موقعیت در حال اجراست و برای تکمیل این پروژه ها 30 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به پروژه های مهم راهسازی وساخت و توسعه راه ها در شهرستان گفت: هفت کیلومتر از پروژه احداث باند دوم سفید دشت به ورنامخواست از سمت شهرکرد به بهره برداری رسیده و 19 کیلومتر باقیمانده به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان با بیان اینکه احداث پل غدیر بر روی رودخانه زاینده رود به طول 250 متر و با 8 دهانه 30 متری ازدیگر پروژه های مهم این شهرستان است گفت : 20 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این پروژه مورد نیاز است .

وی افزود: با ساخت این پل، که درجاده بزرگراهی اصفهان – شهرکرد واقع شده، گره ترافیکی بزرگی در این مسیر باز خواهدشد.

یسلیانی با اشاره به اینکه طرح جامع شهرهای چمگردان ، زاینده رود و چرمهین ابلاغ شده است گفت: طرح جامع شهرهای ورنامخواست و باغبهادران هم به شورای عالی شهرسازی ارسال و طرح جامع شهرهای سده لنجان و زرین شهر نیز در حال بررسی است .
شهرستان لنجان در جنوب غرب استان اصفهان در فاصله 35 کیلومتری مرکز استان واقع شده که دارای دوبخش مرکزی و باغبهادران است .
این شهرستان شامل 9 شهر زرین شهر ، فولاد شهر ،باغبهادران ،سده لنجان ، چمگردان ،چرمهین ، ورنامخواست ، زاینده رود و باغشاد است که دارای 280 کیلومتر را ه اصلی ، فرعی و روستایی معادل 887 کیلومتراز راه های همسنگ استان را به خود اختصاص داده است .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.