وضعیت آشفته در اردوی تراکتورسازان؛

از ماندن عالیشاه و نوراللهی در تهران تا منع بنگر از حضور در تمرینات

باشگاه تراکتورسازی پس از شکست مقابل پرسپولیس با مسائل حاشیه ای از جمله درگیری قلعه نویی و بنگر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم تراکتورسازی این روزها حال و روز خوشی ندارد و محرومیت از نقل و انتقالات ، ممنوعیت استفاده از بازیکنان جدید ،شکست در بازی فینال مقابل پرسپولیس و اتفاقات حاشیه ای بعد از بازی با پرسپولیس حسابی تراکتورسازان را کلافه کرده است.

ماجرای مسائل حاشیه ای تراکتورسازی به همین جا ختم نشد و این تیم بعد از باخت برابر پرسپولیس با در گیری بنگر با قلعه نویی در رختکن این تیم مواجه شد و در نهایت بنگر از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شده است.

محسن بنگر بعد از حضور در تیم تراکتورسازی نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و مصدومیت وی باعث شد که نیم فصل اول به طور کامل از دست بدهد اما بعد از بهبود وضعیت جسمانی هم نتوانست انتظارات قلعه نویی برآورده کند. 

همه منتظر بودند که بنگر در بازی روز گذشته مقابل تیم سابقش پرسپولیس بهترین عملکرد داشته باشد و توانایی خود را به برانکو ثابت کند اما وی با اوج آمادگی خود فاصله داشت و همین موضوع باعث شد که قلعه نویی در رختکن اعتراض خود را به بازی مدافعان تیمش از جمله بنگر بیان کند. 

به هر حال اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته باعث شد که قلعه نویی اعلام کند که تا اطلاع ثانوی بنگر حق حضور در تمرینات ندارد. 

ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: درگیری لفظی در رختکن میان قلعه نویی و بنگر رخ نداد و این موضوع گمانه زنی رسانه ها است. 

وی در ادامه عنوان کرد: محسن بنگر با تصمیم برانکو اجازه حضور در تمرینات ندارد و آجرلو مدیریت تیم قرار است در مورد این بازیکن تصمیم گیری کند. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را می کنند تا مشکل محرومیت از نقل و انتقالات را حل کنند اما بعید است رای فیفا تغییر کند. همچنین نوراللهی و عالیشاه در تهران ماندند تا مشکل ممنوعیت از حضور در بازیهای رسمی را با مذاکره با مسئولان سازمان لیگ برتر حل کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار