سرمربی وزنه‌برداری حفاری: هفته آخر لیگ، برای ما حیاتی است

رامهرمزی گفت:‌ اگر شرایط تیم در همین حالت عادی باشد با وزنه هایی که در هفته آخر می زنیممی توانیم قهرمان شویم.

سرمربی وزنه‌برداری حفاری: هفته آخر برای ما حیاتی استفراز رامهرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملکرد ما خوب بود و از بازیکنانم راضی بودم. ما توانستیم نتایج لازم را به دست آوریم.‌تیم‌های پدافند، ‌ذوب آهن، مناطق‌نفت‌خیز جنوب و ملی‌حفاری همگی مدعی قهرمانی هستند و همه نیز در این هفته خوب کار کردند. امیدوارم ما بتوانیم شرایط فعلی‌مان را حفظ کنیم و در هفته پایانی که دهه اول اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود، با وزنه‌هایی که می‌زنیم، عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری خاطرنشان‌ کرد: امسال تقیان و باقری را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتیم که همین موضوع از نظر امتیازدهی ما را عقب انداخت. به هر حال کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است. امسال ذوب آهن از پنج المپیکی، از جمله رستمی و سلیمی را به خدمت گرفته است، ضمن این که قرار است سلیمی در هفته پایانی نیز برای این تیم وزنه بزند.

وی بیان کرد: 50، 60 درصد تیم ما بومی است و تاکنون نتیجه گرفته‌ایم و توانسته‌ایم موفق ظاهر شویم. تلاش می‌کنیم در هفته پایانی نیز ضمن حفظ جایگاه دومی‌مان، چشم به قهرمانی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار