دادگاه استیناف آمریکا امروز درباره توقف یا ازسرگیری سیاست ضدمهاجرتی ترامپ تصمیم‌گیری می‌کند

یک دادگاه فرجام‌خواهی فدرال در آمریکا روز سه‌شنبه درباره ادامه توقف اجرای دستور ضدمهاجرتی یا از سرگیری اجرای آن تصمیم می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک دادگاه فرجام‌خواهی فدرال در آمریکا روز سه شنبه درباره ادامه توقف اجرای دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا یا از سرگیری اجرای آن تصمیم خواهد گرفت.

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد اقدام هفته گذشته یک قاضی فدرال در لغو فرمان اجرایی ترامپ، اقدامی بسیار  فراگیر بود و حداکثر باید به افرادی محدود شود که پیشتر به آنها مجوز ورود به آمریکا داده شده بود و به صورت موقت در خارج از این کشور به سر می بردند، یا آن دسته از افرادی که قصد دارند آمریکا را ترک کنند و سپس دوباره وارد این کشور شوند.

دایره نهم دادگاه فرجام‌خواهی در سان فرانسیسکو روز دوشنبه از وکلای ایالت واشنگتن و مینه‌سوتا و همچنین وزارت دادگستری آمریکا خواست تا دفاعیاتشان را درباره ادامه توقف دستور منع صدور روادید یا از سرگیری اجرای آن ارائه دهند.

بر اساس اعلام دادگاه فرجام‌خواهی، بررسی این موضوع ساعت سه بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت محلی (ساعت 23 به وقت گرینویچ) آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار