اراک؛

افتتاح 4 طرح عمرانی و ورزشی در ساوه

با حضور استاندار مرکزی چهار طرح خدماتی ، عمرانی و ورزشی در ساوه به بهره برداری رسید.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ این طرح ها شامل سالن ورزشی ، کارخانه پردازش زباله ، بلوار روستای احمد آباد و توقفگاه سازمان اتوبوس رانی ساوه بود.
برای بهره برداری از این طرح ها اعتباری بیش از 15 میلیارد تومان هزینه شده و برای 50 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
همچنین عملیات اجرایی یک شیرخوارگاه خیر ساز نیز آغاز شد.
استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه عمده طرح ها در حوزه عمران و شهرداری ساوه بود ، گفت : در مجموع در شهرستان ساوه در دهه ی فجر 71 طرح بااعتبار 132 میلیارد تومان و 550 فرصت شغلی مستقیم به بهره برداری می رسد.
وی از سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت در پنجشنبه برای افتتاح چندین طرح به ساوه خبر داد.
استاندار مرکزی در جمع مردم روستای احمد آباد گفت : دهه ی مبارک فجر از این نظر که استقلال در کشور و سیاست خارجی را به دنبال داشت ، یک نعمت است.
زمانی قمی با اشاره به پیشرفت های روز افزون پس از انقلاب اسلامی ، افزود : هم اکنون در استان مرکزی ، 97 درصد از روستاهای بالای بیست خانوار گاز رسانی شده است.
وی از مردم خواستار شرکت با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن شد و اضافه کرد : حضور مردم در راهپیمایی ،نشان اقتدار نظام و ولایت مداری مردم است.
منصوری ، نماینده مردم ساوه و زرندیه هم گفت : باور به ارزش های معنوی و اخلاقی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که هنوز پس از گذشت 38 سال، دشمنان این نظام را حیران کرده است.
انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.