اصفهان؛

بهره‌برداری از 3 هزار و 740 طرح در استان اصفهان

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان 3 هزار و 740 طرح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 450 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی طرفه عصر دیروز در آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر در گلپایگان اظهار داشت: امروز در راستای اقتصاد مقاومتی و راندمان بهره‌وری در بخش کشاورزی و صنعت شاهد بهره‌برداری از 29 پروژه در شهرستان گلپایگان بودیم.

وی افزود: در سال جاری شاهد بهره‌برداری از سد کوچری گلپایگان و تصفیه‌خانه آب گلپایگان بودیم که نشان از پیشرفت و تحولی عظیم در شهرستان است.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان بیان‌ داشت: در بخش عمران استانداری اصفهان زمینه تسهیلات و امکاناتی فراهم شده تا شاهد توسعه صنایع و رفع موانع باشیم، چون فعالیت‌های اقتصادی در راستای سیاست‌های نظام و منویات مقام معظم رهبری است و باید تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: این ساماندهی با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مناطق مختلف استان در حال اجرا است و امروز شاهد ساماندهی دو گلزار شهدا در شهر خوانسار و شهر گوگد بودیم.

طرفه در ادامه گفت: از سوی استاندار در حال حاضر برای رفع موانع تولید در صنایع با استفاده از تسهیلات بانکی راهکار و طرحی ارائه شده است تا مشکل نقدینگی کارخانه‌ها و صنایع تولیدی حل شود.

وی در پایان با بیان اینکه در دهه فجر در استان اصفهان 3 هزار و 740 طرح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 450 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کل استان 43 درصد از سوی بخش خصوصی و 38 درصد از سوی شهرداری و مابقی از سوی دولت سرمایه‌گذاری شده است.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.