شهرکرد؛

همایش گرامیداشت ۱۹ بهمن در شهرکرد

همایش گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز بیعت مردم استان چهارمحال و بختیاری با امام خمینی (ره)، در شهرکرد برگزار شد.

همایش گرامیداشت ۱۹ بهمن در شهرکرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز بیعت جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری با امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ با عنوان «میثاق با ولایت»، صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا و ۲ هزار نفر از مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

سخنرانی، تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای نمایش و سرود از برنامه های این همایش در مصلای امام خمینی (ره) بود.

گفتنی است: جمعی از اهالی استان چهارمحال و بختیاری منجمله بختیاری های غیور منطقه چغاخور، بلداجی و بروجن، روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۷ به وسیله ۱۱ دستگاه اتوبوس برای بیعت با حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران شدند و حدود ساعت ۹ و نیم صبح جمعه ۲۰ بهمن ضمن ملاقات و بیعت حضوری با ایشان در مدرسه علوی، آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از انقلاب ‌اسلامی اعلام کردند.

این افراد سپس با حضور در مراسم سخنرانی مهندس مهدی بازرگان نخست وزیر منصوب ایشان در دانشگاه تهران، از دولت موقت هم اعلام پشتیبانی نمودند.

این گروه، شامگاه ۲۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا و استماع سخنان آیت الله دکتر بهشتی، به سمت استان چهارمحال و بختیاری حرکت کردند که به دلیل حکومت نظامی، مجبور به توقف در شهر مقدس قم شدند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار