روایت یادگار امام (ره) از گفتگوی تلفنی اش با ناطق‌نوری

سید حسن خمینی با انتشار عکسی از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در صفحه اینستاگرام خود سلامتی را از خداوند منان برای وی مسألت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن خمینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، با اشاره به بستری شده حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در بیمارستان، وی را از جمله معدود سیاستمدارانى دانست که ورزشکار حرفه اى است و بیش از ورزش به مرام زورخانه و پهلوانى پایبند است.

حسن خمینی نوشت:
"امروز ظهر بعد از اينكه از درس مدرسه ى دارالشفا در شهر مقدس قم، فارغ شدم و برگشتم منزل، خبر دادند كه آقاى ناطق به بيمارستان رفته. خدا پدر خبر دهنده را بيامرزد كه همان زمان گفت حالشان خيلى خوب است و الّا در آشفته بازار خبرهاى اين روزها مى توانست خيلى اسباب نگرانى شود. زنگ زدم و احوال پرسى كردم و مثل هميشه با روحيه ى بالا و نشاط كم نظير و صداى مردانه و مطمئن آقاى ناطق مواجه شدم. آقاى ناطق از جمله معدود سياستمدارانى است كه ورزشكار حرفه اى است و بيش از ورزش به مرام زورخانه و پهلوانى پايبند است.

در همين سالهاى اخير چند بار به قله ى دماوند صعود كرده و هر روز به ورزش اشتغال دارد.چندبار با هم به زورخانه رفته ايم و ما را كه به ورزشهاى جديد بيشتر عادت داريم، به اين رشته ى شيرين وارد كرده است. به حساب خودش بيش از صد مرتبه شنا مى رود و بيش از اين ميل مى گيرد. پاى تلفن مطابق مشرب و مرامش شوخى هايى هم كرد كه شايد نخواهند آنها را ذكر كنم. خدا به اين سياستمدار پهلوان و قابل اتكا كه مى تواند براى جامعه ى ما در روزهاى سخت بسيار مفيد واقع شود، سلامت كامل عنايت كند."

روایت یادگار امام (ره) از گفتگوی تلفنی اش با ناطق‌نوری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار