مدیرکل بانوان استانداری بوشهر:

آشپزی در جهان یک حرفه در نظر گرفته می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه امکان ورود همه بانوان به سیستم اداری وجود ندارد، بانوان می‌توانند با استفاده از حرفه‌ی آشپزی با یک هزینه اندک به یک شغل پایدار دست یابند.

آشپزی در جهان به عنوان یک حرفه و تخصص در نظر گرفته می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه دهقانی در جمع مسئولان و بانوان شرکت‌کننده در جشنواره غذاهای دریایی در سالن فنی‌وحرفه‌ای گناوه، با بیان اینکه آشپزی در جهان به عنوان یک حرفه و تخصص در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت: می‌توان از آشپزی برای اشتغال پایدار بانوان و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: بانوان می‌توانند با روی‌آوردن به حرفه‌ها و مشاغل متناسبت از جمله آشپزی، با یک هزینه اندک به یک شغل پایدار دست یابند.

وی افزود: با احیای غذاهای بومی محلی می‌توان به گسترش سلامت و استفاده جامعه از غذاهای سالم و مفید کمک بسیاری کرد.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ی غذاهای دریایی در شهرستان گناوه، می‌تواند برای معرفی استان و شهرستان در سطح کشور، ظرفیت و قابلیت مستعدی باشد، گفت: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز، این برنامه باعث آشنا شدن مردم منطقه و دیگر هموطنان که به این منطقه سفر می‌کنند با غذاهای محلی و توسعه بحث سلامت در جامعه می‌شود.

عبدالرسول کازرونی با اشاره به موقعیت خوب شهرستان گناوه در فصل گردشگری، ادامه داد: مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهرستان گناوه آمادگی لازم را برای برپایی برنامه‌ها و جشنواره غذاهای بومی در ابعاد گسترده‌تر ایام تعطیلات نوروز دارد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.