محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیكی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شیراز را اعلام كرد.  

 
در مسیر اصلی از چهارراه 15 خرداد تا حرم شاهچراغ، از میدان امام حسین به سمت چهارراه 15 خرداد، از خیابان سید جمال الدین اسد ابادی به سمت چهارراه 15 خرداد، از چهارراه ذوالانوار به سمت چهارراه 15 خرداد، از تقاطع سینما سعدی به سمت چها راه 15 خرداد، طول بلوار لطفعلی خان زند از چهارراه 15 خرداد تا سه راه غدیر، از میدان شهدا به سمت تقاطع پیروزی  
خیابان توحید و دهنادی به سمت لطفعلی خان، از خیابان وصال به سمت تقاطع خیرات، از خیابان قانی به سمت تقاطع مشیر، از تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر و از تقاطع غدیر به سمت سه راه طالقانی محدودیت های ترافیكی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه است.
 
از ساعت 24 تا پایان مراسم از هر گونه توقف در طول مسیر اصلی جلوگیری می شود و در صورت توقف، وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده می شود.  
 
از ساعت 6 از تردد وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در طول مسیر جلوگیری می شود وممنوعیت ترافیکی اجرا می شود.
 
در تمام خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت تردد اجرا می شود.  
 
به شهروندان توصیه می شود به علت کمبود فضای پارک وسیله نقلیه تا آنجا که امکانپذیر است از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم راهپیمایی استفاده كنند.  
 
به سازمان های واداراتی که قصد ایجاد فضای تبلیغاتی، ایستگاه های صلواتی و یا نصب صندوق جمع آوری نذورات دارند، توصیه می شود محل استقرار اكیپ های خود را خارج از مسیر اصلی مراسم راهپیمایی انتخاب کنند که مزاحم تردد شهروندان نشوند.
انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار