جلسه ستاد برگزاری جام بین المللی فجر برگزار شد

ستاد برگزاری دومین دوره جام فجر با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در اداره کل ورزش این استان برگزار شد.

جلسه ستاد برگزاری جام بین المللی فجر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه ستاد برگزاری دومین دوره جام فجر با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در اداره کل ورزش استان برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست علی مرادی رئیس فدراسیون، سیاهپور دبیر، رضا عباسپور سخنگو و مدیر روابط عمومی و نیز محسن بیرانوند رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه برداری به نمایندگی از این مجموعه پس از حضور در اداره ورزش و جوانان استان خوزستان ضمن دیدار با فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان، سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان جلسه ستاد برگزاری دومین دوره جام فجر را برگزار کردند.

دراین نشست رسمی، تمامی موارد مهم برای میزبانی، همچون حمل و نقل میهمانان، اسکان، تغذیه، محل برگزاری مسابقات، شرایط برگزاری و شرح وظایف کمیته های اجرایی این دوره به صورت تخصصی تحلیل و بررسی شد.

گفتنی است؛ دومین دوره رقابتهای وزنه برداری بین المللی جام فجر قرار است از تاریخ 19 تا 24 اسفندماه با حضور تیم های وزنه برداری از سراسر جهان در استان خوزستان و به میزبانی اهواز برگزار شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار