اصفهان؛

به زودی سارق را به دست قانون خواهیم سپرد

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: امنيت پايدار امروز كشور نيز نتيجه فداكاري شهدا و ايثارگري نيروهاي نظامي و انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارعبدالرضا آقاخانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید استوار محمدی که در درگیری با سارق مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، اظهار کرد: تقدیم این شهید تأثیر وجود روحیه جهادی در بین نیروهای انتظامی است.

وی افزود: با شهادت شهید محمدی یک‌بار دیگر روحیه جهادی در بین نیروهای انتظامی استان زنده شد و مأموران ما در ادامه راه برای مقابله با پلیدی‌ها و زشتی‌های جامعه خود مصمم‌تر و ثابت‌قدم‌تر خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ناجا در خط مقدم مقابله با هرگونه پلیدی و زشتی در جامعه است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تقدیم این شهدا و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی یک امنیت پایدار را در جامعه به منصه ظهور برسانیم.

 آقاخانی در پاسخ به این سؤال که چه اقدامی برای دستگیری عامل شهادت این مأمور صورت گرفته، اظهار داشت: آثار تلاش نیروهای انتظامی نشان می‌دهد که به برکت خون این شهید و همکاری خوب مردم هرچه زودتر موفق به دستگیر متهم خواهیم شد و او را به دست قانون خواهیم سپرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.