کنارک

روز نیروی هوایی روز تجلی بیعت ارتش و ولایت

همزمان با روز نیروی هوایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرهای کنارک و چابهار به مناسبت دهه مبارک فجر در پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی کنارک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، امیر سرتیپ خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی کنارک در این مراسم گفت: روز نیروی هوایی روز تجلی بیعت ارتش و ولایت است زیرا نیروی هوایی به معنای واقعی در این روز به ملت پیوست و رژیم شاهنشاهی را ناامید کرد.

وی افزود: اقدام نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 در بیعت تاریخی با امام راحل (ره) یکی از رویدادهای برجسته تاریخ ایران اسلامی به حساب می آید به گونه ای که امام خمینی(ره) از آن به عنوان یک روز ماندگار یاد کرده است.

حجت الاسلام حسن ملکی امام جمعه کنارک نیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همگی سربازان امام زمان (عج) هستند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروی هوایی امروز با حضور شماری از مسئولان، یگان های نظامی منطقه سوم دریایی نبوت، پدافند هوایی، ارتش، پایگاه دهم شکاری، ناحیه سپاه و دریابانی چابهار و ناحیه بسیج و نیروهای انتظامی کنارک با اجرای رژه باشکوه در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار