فریرا: جو ورزشگاه به نفع استقلال بود/ خاطرات خوبی از ضربات پنالتی نداریم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: تماشاگران استقلال شرایطی ایجاد کردند که برای بازیکنان ما طبیعی نبود اما به سود استقلال تمام شد.

فریرا: جو ورزشگاه به نفع استقلال بود/ خاطرات خوبی از ضربات پنالتی نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جسوالدو فریرا درباره دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر بیان کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و تیم ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما در نهایت بازی را در ضربات پنالتی باختیم و این برد را به استقلال تبریک می گویم. 

وی در ادامه عنوان کرد: ارسال توپهای بلند در دستورکار استقلال قرار داشت که کنترلش سخت بود .  در کل 120 دقیقه استقلال شانس مسلمی برای گل زدن نداشت اما  ما در بعضی از صحنه ها  شانس های گلزنی  داشتیم. به خصوص در نیمه اول که ژاوی روی ضربه ایستگاهی می توانست دروازه استقلال را باز کند .این بازی یک مبارزه بود و هیجان بالایی داشت اما کیفیت خیلی بالایی را نداشت متأسفانه ما از ضربات پنالتی خاطرات خیلی خوبی را نداریم و دو سال است که در این ضربات حذف می شویم و این اصلا برای ما مساعد و خوش یمن نیست . این بازی تک بازی بود و این موضوع برای تیم ما جوانمردانه نیست که یک بازی را خارج از خانه بازی کنیم و بازی دومی در کار نباشد . همچنین همه مسائل از جمله اتمسفر و جو تماشاچی ها به نفع استقلال بود و عصبانی شدم چون ناراحتم و نمی توانم خوب صحبت کنم فقط به تیم استقلال تبریک می گویم. به هر حال برای کادر فنی، بازیکنان و باشگاهمون رسیدن به جام قهرمانی باشگاه های آسیا بسیار مهم بود که محقق نشد.

سرمربی تیم السد قطر درباره اینکه عنوان کرد که بازی کیفیت زیادی نداشت از چه نظر و اینکه استقلال لیاقت داشت به مرحله بعد برود یا نه؟

راجع به کیفیت بازی منظور ما این نیست که این بازی بد بوده و در یک بازی خوب باید در آن احساس هم وجود داشته باشد که از این نظر کیفیت پایین بود .اگر دقت می کردید استقلال توپهای بلند زیادی را می فرستاد که برای استقلال بسیار مهم بود اما در بازی های دیگر ممکن است شرایط متفاوت باشد و تماشاچی هایی که استقلال را حمایت می کردند برای بکار گرفتن صد در صد توانایی ها بود که انجام شد اما وقتی به پنالتی می رسیم هر اتفاقی ممکن بود بیفته و بعد فکر می کنیم ما هم می تونستیم برنده بازی و صعود کننده به دور بعد باشیم اما  متأسفانه این اتفاق رخ نداد و به استقلال این برد تبریک می گویم. 

وی درباره عملکرد تیم داوری در حد و اندازه این بازی بود و نظرش درباره گل  دقیقه یک استقلال چیست و همه اذعان کردند که گل سالم بوده ، خاطر نشان کرد:درباره آفساید نظری ندارم اما  برای ما هم داور می توانست یک پنالتی در دقیقه 86 بگیرد. به هر حال صحبت خاصی ندارم اما در کل داوری خوب بود و توانستند بازی را کنترل کنند . درست است صحنه هایی از دید داور پنهان ماند و در مواقع داور می تونست با کارت زرد بهتر عمل کند اما در کل عملکرد رضایت بخشی را داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار