شکار دختران با پراید شیشه‌دودی

اعتماد به پراید شیشه‌دودی به‌جای تاکسی‌، باز هم حادثه‌ساز شد و این بار جوان ۲۴ ساله‌ای پس از سوار کردن دختران مسافر به‌خودرواش‌ آنها را می‌ربود و با انتقال به ارتفاعات شمال‌غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تحقيقات برای دستگيری اين مرد با شكايت دختر دانشجويی شروع شد. دخترجوان كه پس از اتفاقی كه برايش رخ داده دچار مشكلات روحی و روانی شده، در تشريح ماجرا به مأموران گفت: روز حادثه، حوالی ظهر بود و در خيابان سعادت آباد منتظر تاكسی بودم تا به دانشگاه بروم. پرايد مشكی رنگی مقابل پايم ترمز كرد و به خيال اينكه راننده مسافركش است، سوار ماشين شدم.
 
هنوز مسافتي طی نكرده بود كه ناگهان درهای خودرو قفل شد. وقتی اعتراض كردم راننده چاقويی از داشبورد برداشت و تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم جانم را مي‌گيرد. من كه به‌شدت وحشت كرده بودم با التماس از او خواستم هرچه پول و طلا دارم را بگيرد و رهايم كند اما او نيت شومی در سر داشت.
 
او مرا به ارتفاعات شمال غرب تهران برد و با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. پس از آن موبايلم را به زور از من گرفت و چند پيامك عاشقانه از گوشی من به گوشی خودش فرستاد. حتی چندبار هم با گوشی من به موبايلش زنگ زد و پيامك فرستاد تا وانمود كند كه ما از قبل با هم دوست بوديم. پس از آن تهديد كرد كه اگر شكايت كنم با همين پيامك‌ها آبرويم را می برد و فرار كرد.
 
 
دختر جوان ادامه داد: به‌خاطر ترس از آبروريزی تصميم گرفتم به كسی حرفی نزنم اما به‌دليل مشكلات روحی كه گريبانگيرم شده بود، دست به‌خودكشی زدم. چند روزي در بيمارستان بودم اما زنده ماندم و وقتی خانواده‌ام علت اين اقدام عجيب مرا پرسيدند ناچار شدم حقيقت را به آنها بگويم پس از آن با اصرار خانواده‌ام تصميم به شكايت گرفتم.
 
نقشه سريالي
 
با اين شكايت، قاضی آرش سيفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنايی تهران، دستور دستگيری جوان پرايدسوار را صادر كرد و گروهي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهی تهران با انجام تحقيقات، متهم 24ساله را به دام انداختند. او كه 3سابقه سرقت در پرونده‌اش دارد، در بازجويی ها مدعی شد كه شكايت دختر دانشجو دروغ بوده است.
 
او مي‌گفت چندين‌ماه با دختر جوان دوست بوده و چون رابطه‌اش را با او به‌هم زده و ديگر قصد ازدواج با وی را نداشته، دخترجوان برای انتقام‌جويی چنين شكايتی را مطرح كرده است. اگرچه او اصرار به بی گناهی داشت اما قاضی جنايی با توجه به سابقه‌داربودن وی و اظهارات ضد‌ونقيضش دستور بازداشت او را صادر كرد.
 
درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت، شكايت ديگری عليه مرد جوان مطرح شد كه نشان می داد او به‌صورت سريالی طعمه‌های خود را در شمال غرب تهران به دام می اندازد. شاكی جديد دختر جوانی بود كه حوالی ظهر در شهرك غرب به‌عنوان مسافر سوار خودروی پرايد مشكی رنگ متهم با شيشه‌های دودی شده بود.
 
متهم اما با تهديد چاقو وی را به ارتفاعات شمال غرب تهران كشانده و مورد تجاوز قرار داده بود. مرد جوان پس از اجرای نقشه‌اش موبايل دومين طعمه‌اش را هم گرفته و به گوشی خودش پيامك فرستاده بود تا وانمود كند كه آنها با هم رابطه داشته‌اند.
درحالي‌كه جوان پرايدسوار اصرار به بی گناهی داشت، قاضی دستور مواجهه حضوری وی با 2شاكی پرونده را صادر كرد. در چنين شرايطی متهم كه چاره‌ای جز اقرار نمی ديد مجبور شد كه به اجرای نقشه‌های شوم خود اقرار كند.  هم‌اكنون متهم با دستور قاضی در بازداشت به‌سر می برد و شاكيان احتمالی می توانند به اداره آگاهی شانزدهم پليس آگاهی تهران مراجعه كنند.
 
منبع:همشهری آنلاین
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار