اصفهان؛

هزینه 6500 میلیارد ریالی در طرح تحول نظام سلامت

استاندار اصفهان گفت: در طرح تحول نظام سلامت حدود 6 هزار و 500 میلیارد ریال در استان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور دیروز در مراسم افتتاح بخش اورژانس بیمارستان فاطمیه بادرود اظهار کرد: یکی از مباحثی که در طول خدمت دولت تدبیر و امید توجه خاصی به آن شده، بحث توجه به حوزه سلامت و بهداشت و درمان بوده که در طول این سال‌ها مبلغ 6 هزار و 500 میلیارد ریال در طرح تحول نظام سلامت استان اصفهان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت تدبیر و امید یک هزار و 200 تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های استان اضافه خواهد شد، افزود: در سه سال گذشته و در قالب طرح هتلینگ تحول سلامت 220 هزار متر مربع فضای بیمارستانی احداث یا بازسازی‌ شده است.

استاندار اصفهان با تقدیر از حضور فعال خیران در بخش سلامت استان، تصریح کرد: اصفهان بهشت خیران است و این عزیزان جایگاه ویژه‌ای در استان دارند و خیران در کارهای خیر همواره پیش‌قدم بوده و هستند.

وی در پایان با بیان اینکه باید در بخش بهداشت و درمان به جایگاهی برسیم که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب همراه بیمار جز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 40 درصد هزینه‌های درمانی مردم کاهش یافت و در شهرها 10 درصد و در روستاها حدود 5 درصد از هزینه‌های درمان را مردم پرداخت می‌کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.