عسگری:عملکردم در سیاه جامگان رضایت بخش بوده است

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:معتقدم این بازی می‌تواند خاص باشد،امیدوارم بتوانیم در این دیدار سخت و دشوار به پیروزی برسیم.

عباس عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل صبای قم بیان کرد:این دیدار برای ما بازی سختی محسوب می‌شود.ما این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم با نظم خوبی بازی می‌کند.ما نقاط قوت و ضعف آنها را می‌دانیم و به طور کامل آماده‌ایم تا برابر آنها به میدان برویم.

وی ادامه داد:این بازی مهم است،زیرا هر دو تیم از تیم های خوب فوتبال ایران هستند و رقابتی تنگاتنگ با هم دارند. من نمی‌گویم «این بازی سخت است» چون خوشبختانه فوتبال ایران به شرایطی رسیده که دیگر بازی دشوار و آسان معنا ندارد. فاصله همه تیم ها با هم کم شده و همه بازی‌ها سخت است. این بازی هم مثل همه بازی‌های دیگر برای ما دشوار است.

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:به نظرم بدون هیچ حرف و حدیثی با توجه به وضعیت جدول و دو تیم سیاه جامگان و صبا بازی حساس و البته سختی را در پیش داریم. به نظر من این بازی می‌تواند خاص باشد و حتی با توجه به بازی رو در رو با تیمی که رقیب ماست شاید این بازی تکلیف برخی مسائل را روشن کند. اصلاً اینطور به شما بگویم این بازی می‌تواند شش امتیازی باشد.

عسگری با اشاره به عملکرد درخشانش در این تیم گفت:عملکردم در تمام دیدارهایی که برای سیاه جامگان به میدان رفته ام بد نبوده و راضی هستم،امیدوارم در ادامه بازی های باقیمانده لیگ بتوانم با انجام بازی های درخشان و تاثیر گذار برای تیمم نسبت به گذشته مفیدتر باشم.

عسگری در پایان درپاسخ به این سوال که عملکرد کادر فنی تیم سیاه جامگان را تاکنون چطور ارزیابی می کند،پاسخ داد:من در حدی نیستم که بتوانم درمورد عملکرد خوب کادر فنی تیم مان به ویژه در نیم فصل دوم نظربدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار