هفته نخست اسفند صورت می گیرد؛

افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی شهید بقایی 2 اهواز

مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی شهید بقایی 2 اهواز در هفته نخست اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم معزی، مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: این بیمارستان که در قراردادی بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده در 2 فاز با 400 تخت بیمارستانی به منظور افزایش خدمات رسانی به بیماران سرطانی افتتاح می گردد.

وی گفت: بیمارستان شهید بقایی 2 اهواز در 2 فاز اجرا شده که گام نخست آن 120 تخت و گام دوم 180 تخت است که به طور رسمی بهره برداری از آن آغاز می شود.

معزی بیان داشت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی در کشور، سرانه پایین تخت های بیمارستانی و لزوم افزایش تخت های بستری، راه اندازی این بیمارستان برای افزایش خدمات رسانی و تسهیل امور بیماران در دستور کار قرار گرفت چون هم اکنون، بیمارستان شفا برای بیماران سرطانی 140 تخت دارد.

مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: این بیمارستان دارای بخش های سرطان مردان، زنان، ICU و CCU، داخلی، جراحی، ارتوپدی، عفونی با پزشکان متخصص و فوق تخصص است و هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و تجهیز بیمارستان از منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز و وزارت بهداشت هزینه شده است.

وی اذعان داشت: قسمتی از بخش های بیمارستان شفا به دلیل فرسودگی و نداشتن ظرفیت کافی به بیمارستان بقایی 2 منتقل می شود و بنیاد برکت به صورت فاینانس مرکز جامع درمانی سرطانی را به جای بیمارستان شفا می سازد.

میثم معزی بیان کرد: راه اندازی بیمارستان شهید بقایی 2 با برخی مشکلات روبه رو بود که با پیگیری این دانشگاه برطرف شد.

گفتنی است نیروی پشتیبانی و عمومی برای راه اندازی این بیمارستان از طریق فراخوان و برگزاری آزمون در بیمارستان جذب شده اند ولی نیری تخصصی و کارشناسی حوزه درمان به ویژه پرستار همچنان مورد نیاز است و افراد علاقه مند می توانند برای جذب شدن اقدام کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.