اردبیل؛

برخورداری 6 هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی بیش از ۶ هزار خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ فیروز خدایی در جلسه بررسی پروژه‌های گازرسانی اردبیل اظهار داشت:‌ به برکت انقلاب اسلامی ما روز گذشته شاهد بهره‌برداری پروژه گازرسانی 111 روستای استان، 3 باب ساختمان اداری و 12 واحد صنعتی بودیم که این یک اقدام بسیار مهم توسط دولت یازدهم است.

وی افزود: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 361 میلیارد ریال هزینه شده است که با توجه به این مهم بیش از 6 هزارخانوار روستایی اردبیلاز نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند که این امر اقدامی مهم در راستای توسعه و عمران مناطق روستایی و افزایش رفاه و آسایش ساکنان این مناطق است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اولویتهای دولت یازدهم در برخورداری مناطق محروم از زیرساختهای توسعه و عمرانبیان کرد:در این زمینه گازرسانی به مناطق محروم و صعب‌العبور روستایی با توجه به محدودیتها و تنگناهای مالی در اولویت اساسی قرار گرفته است که در سطح استان اردبیل اجرای ایم پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

خدایی با اشاره به اینکه تمامی 26 شهر، 870 روستا با 82 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، تصریح کرد:با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار و بیش از 91 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی در سطح استان اردبیل گفت: در حال حاضر گازرسانی به 270 روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده که براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده تمامی این پروژه‌های گازرسانی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری رسیده و زمینه بهره‌مندی اهالی این روستاها از نعمت گاز طبیعی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.