برگزاری جشن پرستار در برازجان

جشن پرستار با حضور نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در شهر برازجان برگزار شد.

برگزاری جشن پرستار در برازجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر عزیز نژاد ظهر چهارشنبه در جشن پرستار در برازجان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشن بزرگ، اظهار داشت: پرستاران در همه عرصه‌ها خدمات بزرگی را به جامعه بشریت انجام داده‌اند و ما باید سپاسگزار این عزیزان باشیم. ما امروز با افتخار می‌گوییم در سایه توجهی که بخش سلامت می‌شود و با اجرای طرح تحول سلامت، توسعه‌های کمی و کیفی در حوزه درمان صورت گرفته است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر از ۸۰۰  تخت به هزار و ۴۰۰ تخت بخشی از خدمات بخش سلامت است.

وی ادامه داد: ما در استان ۹۰۰ تا هزار نفر کمبود پرستار داریم ولی با این وجود، پرستاران ما با تلاش و زحمات مضاعف همچنان به خدمت رسانی به مردم با تمام وجود و عشق و علاقه مشغول هستند و ما امیدواریم که به آنچه که شایسته مردم و خانواده بزرگ سلامت است برسیم.
نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: بالاترین انگیزه پرستاران عشق و علاقه آنها برای خدمت مردم جامعه است.

محمد باقر سعادت گفت: پرستاری شغل پر زحمتی است و قطعا تنها عشق و علاقه است که باعث می‌شود پرستار با تمام وجود به بیماران خدمت کنند و تمام وقت خود را صرف خدمت‌رسانی به بیماران کنند.

حسین الیاسی رئیس بیمارستان شهیدصادق گنجی برازجان اظهار داشت: پرستاری قدمتی معادل طول زندگی بشر از بدو آفرینش دارد و احادیث و روایات زیادی از  بزرگان دین در خصوص فضیلت پرستار و شغل پرستاری  وجود دارد که اهمیت این شغل را دوجندان می‌کند.

در پایان این مراسم به تعدادی از پرستاران و بهیاران لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.   

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
ما70نفرازنیروهای مشغول به کاردربیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان کنگان هستیم که به عنوان نیروهای روزمزددرکلیه بخشهای بیمارستان(زایشگاه،داروخانه و...)بدون قرداد وبیمه وعیدی مشغول به کاریم.وتاکنون که به اواخر سال95وبه عیدسال نزدیک می شویم مامظلومان فقط حقوق 5ماهه اول سال دریافت کرده ایم واین درحالیست که مبلغ دریافتی ماهیانه ما به800هزارتومان هم نمیرسد(ساعتی 4هزارتومان است)وحتی موقع پرداخت آن مبلغی هم به عنوان مالیات کم میکنندوباوجود اینکه به همه کارگران عیدی تعلق میگیرد ماحتی ازحقوق ماهیانه خودهم محروم هستیموبایدشب عیدشرمنده زن وبچه خودباشیم.
شمارا به خداقسم باپخش این خبردرفضای مجازی ازما مظلوم واقع شدگان دراین بیمارستان حمایت کنید.کمپین حمایت از نیروهای ساعتی بیمارستان امام خمینی شهرستان کنگان