تبریز؛

آسفالت ریزی راه ارتباطی 123 روستای اهر

فرماندار اهر گفت: راه ارتباطی 123 روستای این شهرستان در 3 سال گذشته آسفالت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در خصوص عملکرد دولت در سایر حوزه ها و وضعیت راه های روستایی این شهرستان گفت: آسفالت جاده اهر – تبریز نیز به صورت 100 درصد تکمیل شده است.
وی یادآوری کرد: سهم این شهرستان از جاده اهر - تبریز 22 کیلومتر است که از اوایل شروع دولت تدبیر و امید، 80 درصد کارهای جاده از سمت اهر انجام شده است.
فرماندار اهر اظهار کرد: هم اکنون ابنیه فنی کل راه تمام شده و تلاش می شود در سال مالی 96-95 قسمت عمده آن تمام شود.
فرماندار اهر در خصوص اعتبارهای عمرانی دهیاری ها نیز گفت: از سال 92 تا 95 برای اجرای طرح های دهیاری ها 70 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
عابدی، ادامه داد: حدود 200 میلیارد ریال نیز در مدت 3 سال در بخش درمان و طرح سلامت این شهرستان هزینه شده است.
وی گفت: در بخش برق رسانی نیز تا سال 92 حدود 180 روستا برق دار بود که این تعداد شامل 92 درصد کل روستاهای این شهرستان است که در دولت تدبیر و امید نیز 17 روستا برق رسانی شده و بدین ترتیب تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از لحاظ برق رسانی تکمیل شده اند.
فرماندار اهر در خصوص پروژه انرژی بادی این شهرستان نیز گفت: تمامی مقدمات این طرح که در 6 هزار هکتار و در 12 پلاک اجرا می شود، تمام شده و تا پایان سال می تواند به مناقصه برود.
عابدی، افزود: این پروژه 500 مگاوات ساعت تولید برق خواهد کرد که در حدود برق مصرفی کل تبریز خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این پروژه 156 دکل به عنوان مزرعه بادی فعال خواهد بود، گفت: این پروژه هم می تواند در بحث پدافند غیرعامل ایفای نقش کرده و هم در راستای ایجاد اشتغال مفید باشد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار