ساری،

بازداشت هفت سارق با 19 فقره سرقت

هفت سارق با 19 فقره سرقت در بابل دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از دستگيری هفت سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو ، انباری و پارکینگ خبرداد و گفت: متهمان در بازجويی های انجام شده به 19 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: با شكايت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت انباری و پارکینگ و تخريب خودرو های سواری ، موضوع در دستور كار ماموران تجسس پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: بابررسی های انجام شده يكی از سارقان كه از مجرمان سابقه دار و تحت تعقيب ماموران پلیس آگاهی بود، شناسايی شد.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم و 5 نفر دیگر از همدستان وی را که در مخفیگاهش حضور داشتند دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفيگاه متهم 6عدد باندخودرو ، 4 دستگاه ضبط خودرو، يک عدد ساب باكس و محتويات داخلی خودرو شامل تعدادی مدارك هويتی و شناسايی مربوط به مالباختگان، كشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده تاکنون به 19 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو با همدستي فرد ديگری كه از سارقان حرفه ای و مجرم تحت تعقيب عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی است، اعتراف کردند که این متهم نیز توسط ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در بازرسی از این مخفیگاه این متهمان یک فقره چك مسروقه،يك دستگاه ويدئو پرژكتور، يك دستگاه دی وی آر دوربين مداربسته، تعدادی فلش مموری و چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: متهمان پس از تکميل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار