مازیار فلاحی:

موسیقی را به بازیگری ترجیح می‌دهم+فیلم

مازیار فلاحی صراحتا اعلام کرد موسیقی را نسبت به شغل دیگرش ترجیح می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عرصه هنر بسیار وسیع و گسترده می باشد و هر هنرمندی می تواند در رشته های مختلف این عرصه خود را محک بزند . در سال های اخیر شاهد این امر بودیم که از عرصه های مختلف وارد وادی هنر شده  اند به طور مثال فوتبالیستی که خواننده شده و یا خواننده ای که بازیگر شده و بازیگری که خواننده شده است.
در همین راستا"مازیار فلاحی" خواننده پاپ کشورمان که در گذشته در فیلم سینمایی قلب یخی به عنوان بازیگر حضور داشت در مصاحبه ای در موردتجربه جدید بازیگری خود با نام "یادم تو رو فراموش"که به عنوان یکی از آثار در سی و پنجمین جشنواره فجر بود صحبت کرد و به صراحت عنوان کردکه موسیقی را به بازیگری ترجیح می دهد.
فلاحی  طی صحبت هایی گفت:
اول قرار بود که آهنگسازشوم بر اساس شناختی که پیمان عباسی نویسنده این اثر از من داشت نقشی را نوشت و در داستان قرار داد و من هم سعی کردم که تابع کارگردان باشم ودر کار موسیقی هم دقیقا به همین صورت است که تابع کارگردان اثرم هستم.
وی درپاسخ به سوال خبرنگار که ازوی  پرسید که بین کار بازیگری و موسیقی کدام را اولویت می دهید گفت: سعی می کنم اگر نقشی  در عرصه بازیگری به من پیشنهاد شد خیلی هم دور نشوم از فضای عاطفی .
وی درمورد بازی در فیلم سینمایی "یادم تو رو فراموش" به کارگردانی علی عطشانی عنوان کرد : حضور در جشنواره برای هرکسی افتخار می باشد ومن به این که این اثر در جشنواره حضور دارد افتخار می کنم  ولی متاسفانه به دلیل مشغله کاری هنوز فرصت پبدا نکردم آثار آن را ببینم و هنوز دوست دارم مثل دیگر مخاطبان فیلم در صف باشم وبلیط بگیرم و فیلم ببینم ."

گفتنی است؛این فیلم براساس پرونده شهلا جاهد که در سال 1386 به جرم قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست اعدام شد، ساخته شده است.
در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی حضور دارند.




برای دانلود اینجا کلیک می کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.