شهرکرد؛

جشن انقلاب در کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق (ع)

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، جشن انقلاب در کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق (ع) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن انقلاب با حضور خانواده های ایتام، خیرین، واقفین و مسئولان استانی در کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق (ع) شهرکرد برگزار شد.

اجرای نمایش و سرود توسط دانش آموزان کانون از برنامه های این جشن بود.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در این برنامه گفت: توانمندسازی ایتام از اولویت های کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق (ع) است.

وی افزود: این اداره کل به دنبال آسایش و رشد و تربیت علمی و معرفتی دانش آموزانی است که در این کانون مشغول به تحصیل هستند.

کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق (ع) شهرکرد از جمله موقوفه های بی بی ماه بیگم صمصام بختیاری و حاج عبدالله موسوی نافچی است که بر اساس نیت واقفین، اقدام به نگهداری و تربیت ایتام می کند.

در سال تحصیلی جاری (۹۶-۹۵) تعداد ۱۴۷ نفر از دانش آموزان ایتام تحت سرپرستی و حمایت این مرکز هستند که ۷۳ نفر آنها به صورت شبانه روزی در این مرکز نگهداری و بقیه در طول سال تحصیلی از سوی این کانون حمایت می شوند.

از مجموع ۷۳ دانش آموز تحت سرپرستی شبانه روزی در این مرکز، ۲۳ نفر در مقطع دبستان، ۴۶ نفر در مقطع متوسطه دوره اول و چهار نفر در مقطع متوسطه دوره دوم مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.